Darkane Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hallo folkens... Satt og så på en reklame rett før tv2-nyhetene idag. Dette var en reklame for et naturprogram eller likende. De snubler iallefall en sjiraff (hehe). Sangen de spiller i bakgrunnen var populær på slutten av 90-tallet ca, kanskje litt senere. Det er en slags afrikansk sang av et eller annet slag... Har spekulert på hva det var sangen het i flere år nå... Er det noen som kan hjelpe meg før jeg blir sprø Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Alle slike tråder blir stengt. Spør i musikk forumet i kultur delen. Det er en egen Sticky-tråd for det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Spør her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 denne er posta feil og blir nok stengt Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Alle slike tråder blir stengt. Spør i musikk forumet i kultur delen. Det er en egen Sticky-tråd for det 8066031[/snapback] Will do... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Stenges ja og ta sprøsmålet i stickyen. Grunnen til at slike tråder blir stengt er at det hadde "spamma" ned ein god del forumkategorier. Eg stenger 1-5 slike tråder pr dag, alt etter kor aktiv eg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg