toazty Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 jeg har en vista ultimate x64 ENG. versjon går det ann å laste ned eller gjøre noe for å få norsk? Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gå inn i kontrollanelet, regionale innstillinger og legg til norsk tastatur. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 I tillegg kan du laste ned en språkpakke som gjør at hele operativsystemet, ikke bare tastaturoppsettet, blir på norsk. Det finner du ved å klikke på "Ultimate Extras" et eller annet sted på startmenyen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 åhh.. ok.. så jeg kan få gjort om hele systemet til norsk? nice... Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du finner det under windows update og ultimate updates Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du finner det under windows update og ultimate updates 8066254[/snapback] Nice^^ Godt jeg tok turen innom her i dag:P Vant nylig Windows Vista Ultimate, men det er en engelsk versjon. Ikke at det er noe problem, men hadde vært kjekt å ha det på norsk:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå