Asbjørn H Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei. Lurte på om noen vet om en måte å lage en kjørelogg for et javaprogram i Windows. Noe tilsvarende script logg.txt på Linux. Lenke til kommentar
___ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei. Lurte på om noen vet om en måte å lage en kjørelogg for et javaprogram i Windows. Noe tilsvarende script logg.txt på Linux. 8065722[/snapback] Nå aner jeg ikke hva du mener med script logg.txt i Linux, men når det gjelder logging fra Java-programmer, så bør du titte på Log4j, som er det mest utbredte logging-API'et for Java. http://logging.apache.org/log4j/docs/index.html Når det gjelder logging under Windows så kan man faktisk konfigurere Log4j til å appende til Windows sin event log. Hilsen Werner Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hvis det er en helt enkel utskift/dump av hva som produseres i terminalen under kjøring av et javaprogram, så er det ikke værre en å merke teksten, kopiere den og lime inn i notepad.. (funker fint for å vise hva som skjer med små programmer. Er jo selvfølgelig en håpløs metode ved litt større saker.. ) Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, det var det jeg prøvde på først, men fikk det ikke til. Skulle til å spøre hvordan man gjør det, men så fant jeg ut at man må høyreklikke for å gjøre det... Thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå