Gå til innhold

Norsk resistance clan?

Anbefalte innlegg

Hei og hopp

Er kanskje litt tidlig, men det er allerede en del på forumet som har fått seg ps3.

Regner med de aller fleste som har ps3 også har resistance (merkelig nok :))

Noen som er interessert i å lage en norsk klan?

Vet ikke hva dere andre synes om spillet, men jeg klarer ikke å slutte å spille dette online. Blir "bare en match til" hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min ps3 i dag, og jeg har brukt mesteparten av dagen på å spille coop med kompiser. Første i gjengen med ps3 vettu :D

Hadde vært utrolig kult med resistance klan, men jeg får ikke koblet meg på nettet. Den finner min WLan og signalstyrken er 100% og jeg har skrevet inn passordet riktig. Der jeg tror det går galt er med alle de andre jævla settingsene. Jeg setter de fleste på automatic i håp om at dette skal hjelpe, men ingenting skjer. Får "exchanging key (noe) has timed out" når jeg skjekker om den er koblet på nettet. :hrm:

Ganske o/t, men hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg. Da er jeg mer enn gjerne med i klan! :!:

Lenke til kommentar

Wireless funker som en drøm her..

det jeg gjorde var å velge.

Wireless

Enter Manually

Skrive inn SSID

WEP (siden jeg har det)

WEP Key

Også til slutt Easy på adress settings.

Så enkelt var det her.. har funket hele tiden uten problemer. Ingen disconnects heller :)

Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar

Høres bra ut wangen.

Var nettop med i turnering nå.. ble skikkelig owned.

Den eneste som hittil har fått alle medaljene i spillet. (til og med insomniac som krever 5000 spilte runder) var med i runden.. hadde ikke mye sjans nei.

5000 runder på 3mnd.. han spiller for mye :o) .. kom frem til ca. 8 timer om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...