tidus2k4 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei og hopp Er kanskje litt tidlig, men det er allerede en del på forumet som har fått seg ps3. Regner med de aller fleste som har ps3 også har resistance (merkelig nok ) Noen som er interessert i å lage en norsk klan? Vet ikke hva dere andre synes om spillet, men jeg klarer ikke å slutte å spille dette online. Blir "bare en match til" hele tiden. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hehe skal gi deg ett svar når jeg har fått testet ut spillet Gleder meg som en unge nå! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hehe.. jeg skulle bare spille en match til kl. 22:00, men jeg sitter fortsatt og holder på Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fikk min ps3 i dag, og jeg har brukt mesteparten av dagen på å spille coop med kompiser. Første i gjengen med ps3 vettu Hadde vært utrolig kult med resistance klan, men jeg får ikke koblet meg på nettet. Den finner min WLan og signalstyrken er 100% og jeg har skrevet inn passordet riktig. Der jeg tror det går galt er med alle de andre jævla settingsene. Jeg setter de fleste på automatic i håp om at dette skal hjelpe, men ingenting skjer. Får "exchanging key (noe) has timed out" når jeg skjekker om den er koblet på nettet. Ganske o/t, men hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg. Da er jeg mer enn gjerne med i klan! :!: Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Wireless funker som en drøm her.. det jeg gjorde var å velge. Wireless Enter Manually Skrive inn SSID WEP (siden jeg har det) WEP Key Også til slutt Easy på adress settings. Så enkelt var det her.. har funket hele tiden uten problemer. Ingen disconnects heller Håper du finner ut av det. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er med pa en slik klan jeg. Vet hvertfall at folkene fra www.socom.no miljoet skal ha dette spillet. Og satser pa at vi blir en 100+ nordmenn som spiller regelmessig:) PS: Dette ble skrevet med Ps3 pa 1080p TV. Dette fungerer som en drom:) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Høres bra ut wangen. Var nettop med i turnering nå.. ble skikkelig owned. Den eneste som hittil har fått alle medaljene i spillet. (til og med insomniac som krever 5000 spilte runder) var med i runden.. hadde ikke mye sjans nei. 5000 runder på 3mnd.. han spiller for mye :o) .. kom frem til ca. 8 timer om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå