Lidskjalv Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Kom over denne pluginnet for Winamp. Kontrollerer dynamikken til musikken som spilles. Anbefales Link: http://www.hansvanzutphen.com/stereo_tool/ Mitt oppsett: Endret 3. mars 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Kan si litt mere om denne. Av og til står ikke bassen eller andre frekvenser i stil testen av sangen som spilles. Og du blir tvinget til å justere på EQ for å få en behagelig lytteropplevelse. Eller du spiller av dine favoritt musikk i mp3, og, wma, flac eller andre, og musikken har forskjellig peak. Noen spillere kan indeksiere lyden og legge til en peak verdi som den justerer nivået med. Men det skjer ikke on the fly. Og er både tidkrevende og ressurskrevende for maskinen. Med dette verktøyet er foskjellige dynamikker, innspillingsnivåer, ulik frekvensrespons historie. Med Stereo Tool kommer neste låt i avspillingslista ut likt som forrige, basstoner til høye toner er gjevnet ut slik at de passer bedre til høytalersettet. Svake toner og lyder trekkes opp og inn i lydbildet og sterke lyder dempes. Presettene er gode og spenner mellom soft compression og til extreme compression til "insane power sound" :!: , som det står. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 bruker nå mediamonkey jeg da men Dilly Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 bruker nå mediamonkey jeg da men Dilly 8071124[/snapback] Bruker og Media Monkey. Pluss Winamp, Media Player 11, Media Player Classic og VLC. Listen blir stadig lenger. Den eneste som har Dynamisk Controller, som jeg vet, er Winamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå