Ticon Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Tok bildet på hytta i forrige uke. Er vel det jeg ble mest fornøyd med av flere bilder med ulik lukkertid og zoom. Edit glemte å trykke "legg til vedlegget" Gikk det nå da? Endret 2. mars 2007 av Ticon Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Greit bilde, men for mye støy! Jeg selv ville hatt det helt svart, med bare venus og Månen i bildet. Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Med støy mener du bakken med skog? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Med støy mener du bakken med skog? 8071588[/snapback] Støy = kornete. Er enig i at det er litt mye støy / korn i bildet, men jeg ville ikke ha fjernet skogen... Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ja var nesten det jeg regnet med. Syntes ikke det ble så skarpt. Hva har jeg gjort feil siden det ble så mye støy? Hadde noen bilder der jeg ikke hadde zoomet så mye inn, da så det ut som at fokus lå på de trærne som var 20-30 meter fra meg. Kan det være årsaken? Motivet var greit da? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Flott motiv, men viss det hadde vert bedre overgang fra trærne til himmelen, eller det ikke hadde vert trær der, men månen og venus skarpt og fint, med kanskje noen stjerner rundt. Da kunne det blitt enda bedre. Men bildet var ikke dårlig. Bare støyen, og fargene som ødelagde litt mener jeg. Altså svart ble ikke svart nok osv. Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Stjernene kunne jeg ikke gjøre noe med siden bildet er tatt mens det ennå var lyst ute. Så lenge utsnittet er godkjent, er jeg fornøyd. Så motivet da jeg hentet ved. Ble en rask tur inn for og hente kamera og stativ. Var -10 og kald vind, så rakk ikke eksperimentere så mye før fingrene ble vonde. Skal øve litt mer så jeg får skarpere motiv i framtiden Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Synes da ikke det var så forferdelig mye med støy. Men jeg hadde fjernet de kvistene helt til høyre i bilde. Ellers synes jeg motivet var meget godt, og synes skogen passet godt inn. Flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå