Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svetter for mye på rompa : O

Gjest _gutt_007

Anbefalte innlegg

Gjest _gutt_007

Jeg har aldri hatt noe stort problem med å svette under armene, men derimot så svetter jeg på rompa(!) litt for mye. Alle svetter jo der f.eks i gymtimen etc, men det er ikke sååå mye. Jeg svetter der utenom gymtimen også, f.eks når jeg blir nervøs, må på do, stresset. Men det verste er at jeg til og med svetter der uten noen betsemt grunn noen ganger.

Det er ikke lite heller. Bokseren blir jo gjennomvåt og når det er som verst går det gjennom buksa også :(

Det er veldig ubehagelig og særlig når det er prøver på skolen eller lignende da du kjenner du blir helt våt bak. Det jeg pleier å gjøre er å gå på toalettet for å prøve å tørke det vekk med papir så det blir minst mulig vått, men det hjelper ikke mye. Er jævlig ubehagelig å dra på seg buksa igjen når den er nesten gjennomvåt ved rompepartiet.

Det går også veldig mange boksere i uka siden de blir fort våte. Det har blitt et stort problem og jeg håper inderlig noen kan komme med noen SERIØSE råd.

Et veldig flaut tema å ta opp så jeg håper det blir tatt på alvor.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest _gutt_007

Har prøvd å ikke gå med så trange bukser, går mest i treningsbukser, men sliter allikevel : /

Er det ikke noe på apoteket som kan virke eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg svetter som bare faen på hele kroppen (kanskje ikke så mye på rumpen), men jeg har lært meg å leve med det. Går jeg opp en trapp renner det fra pannen min. Det eneste jeg har funnet ut er at det er ganske mentalt avhengig. Tenker jeg at det er varmt svetter jeg mer enn om jeg konsentrerer meg om noe annet, jævlig merkelig egentlig. Om sommeren er jeg alltid en konstant "wet t-shirt"-contest.

Lenke til kommentar
Gjest _gutt_007
Hvis du er en sofasliter kan det jo kanskje hjelpe å komme i bedre form?

8084961[/snapback]

Sofasliter? jeg? xD

Trener 5 ganger i uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...