Avean Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Strengt talt trenger ikke Sony noe god markedsføring siden vi skaper markedsføringen for dem. Ta en titt på media og aviser som deseperat prøver å komme opp med noe negativt om konsollen, samt alle trådene her. Alt kommer ned til at de frykter at konsollen skal totalt herje markedet denne gangen. PSX og PS2 gjorde det også men mener PS3 står enda sterkere denne gangen pga bluray, noe som kan føre til at de totalt komme til å herje markedet. Men de trenger å få ut spillene snart ! De må få ut Lara Croft eller Solid Snake eller gi oss noe glimt av Gran Turismo Men de har også en del nye spill som ser JÆVLIG bra ut da. Eight Days og Heavenly Sword ser gudommelig ut. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Strengt talt trenger ikke Sony noe god markedsføring siden vi skaper markedsføringen for dem. Ta en titt på media og aviser som deseperat prøver å komme opp med noe negativt om konsollen, samt alle trådene her. Alt kommer ned til at de frykter at konsollen skal totalt herje markedet denne gangen. PSX og PS2 gjorde det også men mener PS3 står enda sterkere denne gangen pga bluray, noe som kan føre til at de totalt komme til å herje markedet. Men de trenger å få ut spillene snart ! De må få ut Lara Croft eller Solid Snake eller gi oss noe glimt av Gran Turismo Men de har også en del nye spill som ser JÆVLIG bra ut da. Eight Days og Heavenly Sword ser gudommelig ut. 8067296[/snapback] Hmm,. Ja alle negative saker om Sony/PS3 er fordi folk frykter den... Det faller på sin egen urimelighet. Har vel mer med alle påstandene som Sony har kommet med som har vist seg å være løgn eller på kanten av løgn. God markedsføring trenger de så absolutt. De selger jo tross alt langt mindre enn de hadde håpet. Spesiellt salget i Japan er jo stusselige greier, og i USA har de jo til og med solgt mindre enn 360 i det siste. At lillebror nintendo grisebanker PS3 i alle markeder til nå tviler jeg sterkt på at Sony-gutta er spesielt fornøyde med. Hvis ikke det er tegn på at man bør revurdere strategien sin så vet ikke jeg. Men du svarer vel gjerne med at PS3 er den mest forhåndsbestilte konsoll noensinne i Europa. Ser at det er eneste argumentet du har igjen for tiden. Og f.eks Lara Croft er vel ikke PS-ekslusiv!? PS! Jeg venter forøvrig i spenning på at 360-en min skal eksplodere før året er omme. For da skal den jo ikke eksistere i følge deg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har hoppet rundt med Lara på 360`en min siden i sommer eg altså Tomb Raider er neppe noe argument for å kjøpe PS3 på samme måte som MGS4 (ololmobil). Heavenly Sword trur eg blir ein kanon tittel også, ser allvorlig bra ut. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 PS! Jeg venter forøvrig i spenning på at 360-en min skal eksplodere før året er omme. For da skal den jo ikke eksistere i følge deg! 8067404[/snapback] Ah, så den tikkelyden jeg hører fra boksen er altså en tidsinnstilt bombe? Ingen av de reklamene jeg har sett fra Sony gir meg noe mer lyst til å kjøpe PS3, men de skaper vel oppmerksomhet. Reklamesnuttene for X360 er av samme type som dette. Etter min mening er den beste reklamen for konsoller den 360 Stand-Off reklamen som ble bannlyst. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Man trenger ca. 17 hjerne-celler for å skjønne at dette har med PS3 å gjøre, hvis du klarer å trykke play-knappen da.. :-/ ..Og man trenger tydeligvis flere for å skjønne hva jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå