chickencurry Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg fikk ovennevnte kort til en billig penge, og nå lurer jeg på hvor godt det egentlig er. Jeg får en score på rundt 1600, noe jeg ikke innbilder meg er så dødelig bra. Er dette skrapresultater? Hva kan jeg evt gjøre for å få ting litt "hippere"? Maskinen min er Abitbd7ii raid med P4 2.4Ghz/533MHz og 512 DDR RAM. Hjelp!!!???!? Har lite til ingen peiling på slikt, så all hjelp tas imot med stor glede ! ----- I ettertid har jeg funnet ut at mx 600 er en mx440, det står bare 600 på esken... Har også skrudd ned oppløsningen i benchmarken, fra 1280x960 til 800x600, da øket scoren til 3520. Er dette bra eller dårlig for et slikt kort? Benchmarkprogrammet er 3DMark2001 SE fra MadOnion.. noen andre jeg heller burde bruke? Takk... ---- [ Denne Melding var redigert av: chickencurry på 2002-12-09 15:48 ] Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 alt etter vilket benchmark program du bruker. det hadde vært litt kjekt om du fortalte vilket du bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå