Gå til innhold

Overraskende billig FSC pc med x1800!

Anbefalte innlegg

Det stod jo på den informasjonslinjen at det var lagersalg, så tilbudet varte til alle var gått ut.

Men men.... jeg vet ikke jeg.... Får se imorgen når jeg får ringt å snakket med de

8073423[/snapback]

Nicator hadde kun 2 på lageret i går kveld, så det er mer sannsynlig at det ble utsolgt enn feilprising.

8073785[/snapback]

Mitt svar til dette er Å HERREGUD så trege noen er i pappen :ohmy: Vi snakker nesten om halv pris her.... 50%

Med litt tankegang så burde man skjønne at dette ikke stemmer, at det er en helt ukjent nettbutikk i tillegg burde også gi en lite hint.

8073789[/snapback]

Å holde seg for god til personlige angrep mot dem en er uenig med, er tegn på modenhet og nødvendig for å ha en god tone når vi diskutere med hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange produkter på internett selges til halv pris i noen nettbutikker i forhold til andre... F.eks CF kort på elkjøp er 350% dyrere enn hos billigste nettbutikk...

8074692[/snapback]

Det blir noe helt annet og her var det snakk om "bare nettbutikker" og aviket var på nesten 50% på en vare som koster 15/16,000,-

Man kan dra og diskutere dette til det helt usaklige men hva er vitsen?

Fasit er at maskinen har blitt feilpriset gundig sentralt mens realiteten er noe helt annet dessverre.

Lenke til kommentar
Jeg å så at tallene gikk nedover..... Men vi alle finner de ut imorgen.... Jeg bestillte en når prisen var nede..... Skal ringe imorgen å høre!

8075297[/snapback]

Lagerantallet vil selvfølgelig gå nedover når noen bestiller. Det er ikke dermed sagt at de får kjøpt den til den prisen. Alt går jo automatisk. Når en PC er bestillt trekkes det en fra lagerantallet.

Endret av Grizzly78
Lenke til kommentar

Ja sikkert sant som du sier.... Jeg skal ihvertfall ringe dem imorgen tidlig for å høre om tilbudet var reelt eller om det var en feil..... Vi kommer jo ingen vei med å diskutere dette her

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...