Gå til innhold

Overraskende billig FSC pc med x1800!

Anbefalte innlegg

Stort sett alle forsikringselskaper tilbyr forsikring. Legg likevel merke til at maskinen leveres med tre års garanti. Det er meget bra. Om jeg ikke allerede var eier av Dell XPS M1710 hadde jeg utvilsomt slått til (og det til tross for at jeg er skeptisk til FSC)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjempe bra!

skal bestemme meg innen 1 time.

http://www.computerland.no/sw570.asp

vil man trenge 64-bit de nærmeste årene?

8070619[/snapback]

Jeg tviler på at prisen er reel, denne modellen har vært systematisk feilpriset hos mange nettbutikker før. Om du ikke vil ha vista 64-bits med det første så greier du deg nok noen år til uten 64-bits cpu ja ;)

8070639[/snapback]

Tror nok prisen er reell. Ser at flere ulike nettbutikker kjører den samme kampanjen og hos disse er prisene merket med lagersalg.

Lenke til kommentar
Damn. Så hvis jeg kjøper pcen, så kan det hende jeg må betale 13000,- for den? :S

8070723[/snapback]

Nei. Er ikke prisen reell har butikken valget mellom å gi deg den for det du har betalt eller gi deg pengene tilbake. Om du da ikke får et annet tilbud som du aksepterer da :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer også å slå til! Det stod at den hadde lavt lydnivå, noe jeg er misfornøyd med min nyinnkjøpte Acer Aspire 5103. Mulig jeg benytter meg av angrefristen og får tak i en slik i steden. Negativt var batterilevetiden, kun 1-1.5 timer ved vanlig bruk og dårligst ytelse, men om den står mye i ro skal ikke det ha så veldig mye å si.

Lenke til kommentar
Kjempe bra!

8070619[/snapback]

Jeg tviler på at prisen er reel, denne modellen har vært systematisk feilpriset hos mange nettbutikker før. Om du ikke vil ha vista 64-bits med det første så greier du deg nok noen år til uten 64-bits cpu ja ;)

8070639[/snapback]

Det stemmer Delevar at denne maskinen er feilpriset og dette burde være enkelt å forstå syntes nå jeg.....

Lenke til kommentar
Er det noen som har linker til tester av x1800?

hvordan gjør den det opp mot GF7700?

8071695[/snapback]

X1800 er bedre enn 7700go, det er nesten like raskt som 7900GS, dvs opptil 6000 poeng i 3Dmark05. Jeg er spent på om det virkelig er noen som får den til den prisen, virker for godt til å være sant! (noe det har vært flere ganger med den modellen.)

Lenke til kommentar
Kjempe bra!

8070619[/snapback]

8070639[/snapback]

Det stemmer Delevar at denne maskinen er feilpriset og dette burde være enkelt å forstå syntes nå jeg.....

8071731[/snapback]

Vet du det for sikkert eller antar du?

Om du sjekker denne nettsiden, så virker det ikke så unaturlig at en annen nettside har et lignende tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...