Nessi Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Hei den sto på 25% har den på 50% nå, men lå en lita 20mm vifte som blåser noe inni hellsike oppå kortet på den mettal dingsen der, og nå har jeg alt fra 59-62 grader under spilling Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Så bra at det løste seg da om du synes det bråker litt mye skal det gå ann å stille så den står på 25% under 2D Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 okei. skal uansett vurdere å kjøpe en vifte på komplett som er mye stillere, hører maskina en etasje under. Jeg kommer til å velge den som var best i trekk hoss hw.no Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nå vet ikke jeg om det var VF900-CU eller Artic Cooling X1/2 men jeg ville ikk evalgt VF900-cu til det kortet da jeg hadde store problemer med den på når jeg hadde X1900XT Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Tenkte på denne ja: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331864 Hva mener du med problemer? passer ikke eller kjøler dårlig? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Den er helt topp den der, emn iværtfall så be mitt kort for varmt med en VF900-cu, men det kan være at den stod inne i en hangar med 2000 andre "varme ovner" med nonstop spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå