Gå til innhold

Hvilke spill synes du er oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Var det bare jeg som likte Oblivion nettopp på grunn av argumentene som Kay skrev? At alle er like god som deg gjør bare at man får bedre frihet. Det er ikke levelet ditt, men din egen dyktighet som gjør deg god. Om Fast Travel, se signaturen min.

Verdens mest oppskrytte spill må være Gothic 3. Fullt av bugs, hakker som en gal, folk hater deg for resten av spillet om du gjør en feil og man går raskt lei av at man blir slaktet av villsvin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RevX, final fantasy 7 var det eneste final fantasy spillet jeg likte godt, har ikke testa så mange men likevel. Jeg var liten når jeg spilte det, men grafikken var den ingen ting i veien med, og det gjorde ingen ting at bakgrunnen var i 2D fordi at ellers ville spillet se stygt ut, og minispillene var råe. Og så skjedde det alltid noe morsomt og de kommer i spesielle situasjoner, selv om jeg skjønner nå at det kunne være forutsigbart.

Crackdown er jeg enig i, og gta har fått alt for høy karakter etter min mening.

Burnout: revenge var også en skuffelse, 3ern var mye bedre på alle måter og hadde smartere biler.

Jeg er også enig med at alle bossene i zelda TP er for lett, og at spillet ikke er såå gøy ( likevel fortjener den fortsatt en 9 av 10 etter min mening).

God of war var ikke så veldig bra heller, nesten alt du gjorde var å trykke knapper i rekkefølge.

Lenke til kommentar
Var det bare jeg som likte Oblivion nettopp på grunn av argumentene som Kay skrev? At alle er like god som deg gjør bare at man får bedre frihet. Det er ikke levelet ditt, men din egen dyktighet som gjør deg god. Om Fast Travel, se signaturen min.

Verdens mest oppskrytte spill må være Gothic 3. Fullt av bugs, hakker som en gal, folk hater deg for resten av spillet om du gjør en feil og man går raskt lei av at man blir slaktet av villsvin.

8082327[/snapback]

Jeg liker Oblivon jeg å men Lvl systemet de auto generte hulene oblivion gatene ødelegger litt av opplevelsen.

Personlig ville jeg gitt det 7 av 10 eller 8 av 10.

Edit: Fast Travel er bra det hadde blitt alt for mye gåing uten det.

Endret av Zollid
Lenke til kommentar

Oblivion.. utan tvil. Førsteinntrykket var herleg, rett og slett nydeleg, og det på ein latterleg PC med det meste av grafikk på det lavaste, men etter kvart som levelsystemet byrja å synke inn vart eg berre meir og meir irritert. No, kvar gong eg ser nokon gje Oblivion toppkarakter, blir eg berre sint..

Lenke til kommentar

Gears Of War vinner denne tittelen med glans. Makan til grått og trist miljø skal du lete lenge etter.

Søke cover skyte, søke cover,skyte,.....................

For å si som Eurogamer sa det. GOW er en 8 av 10, hverken mer eller mindre.

Min Liste:

1. Gears Of War

2. Halo 2

3. Beyond Good And Evil

4.Max Payne 2

5.Doom 3

Lenke til kommentar

Beyond good and evil fikk ikke så god karakter og var ikke hypet opp, og var derfor ikke oppskrytt etter min mening.

Forresten så kan du heller ikke si at GoW var dårlig bare fordi at du ikke likte miljøet, selv om jeg ikke hadde så mye til overs for det heller.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Counter-Strike: Er i mine øyne det mest tarveligste MP skytespill. Ensformig, kjedelig brett designe, elendig community og i bunn og grunn ufattelig kjedelig fra første stund.

WoW: Ja synes WoW er oppskryt, og jeg spiller det en del dog ikke mye. Det som ødelegger mye for WoW er at alle questene består av mer eller mindre det samme hele tiden. Drep X ant monster, om de slår på stortromma skal du faktisk t.o.m loote beistene etterpå.

F.eks, de derre hunter questene i barrens. Helt kliss lik mer eller mindre alle questene jeg hadde gjort i starten av, drep et vist antall med monster. Morsomt i starten men kjedelig etter noen levler.

WoW er et helt OK spill å spille, men å hyppe det opp som et av verdens beste MMORPG er for meg uforståelig. T.o.m Runescape har mer interesange quester enn WoW har.

Lenke til kommentar
Counter-Strike: Er i mine øyne det mest tarveligste MP skytespill. Ensformig, kjedelig brett designe, elendig community og i bunn og grunn ufattelig kjedelig fra første stund.

WoW: Ja synes WoW er oppskryt, og jeg spiller det en del dog ikke mye. Det som ødelegger mye for WoW er at alle questene består av mer eller mindre det samme hele tiden. Drep X ant monster, om de slår på stortromma skal du faktisk t.o.m loote beistene etterpå.

F.eks, de derre hunter questene i barrens. Helt kliss lik mer eller mindre alle questene jeg hadde gjort i starten av, drep et vist antall med monster. Morsomt i starten men kjedelig etter noen levler.

WoW er et helt OK spill å spille, men å hyppe det opp som et av verdens beste MMORPG er for meg uforståelig. T.o.m Runescape har mer interesange quester enn WoW har.

8083159[/snapback]

Er enige i at Runescape har mer interessante quester en WoW.

Runescape har jo til tider geniale quester.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

8082327[/snapback]

Som Kay skrev:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
* Dette er ein RPG, ein sjanger der karakterutvikling er eit viktig element...burde det ikkje då trekke litt ned at Bethesda har fullstendig rota til konseptet "level up"? Når du går opp i nivå i Oblivion står det på skjermen at du har blitt sterkare...i praksis er det faktisk fullt mogleg at du har blitt svakare. Sidan heile spelverda, på ein fullstendig gjennomsiktig og unaturleg måte, går opp i nivå samstundes med deg, er det ikkje ei sjølvfølge at styrkeforholdet har forandra seg i din favør. Dersom du har fokusert på ferdigheiter som ikkje har med kamp å gjere, kan det vere stikk motsatt. Takka vere dette systemet har du heller ikkje den kjensla av framgong som dei fleste RPG-ar leverar. Det er ikkje slik at du som ein level 69 erkemagikar kan gjere noko du ikkje kunne gjere som level 2 hundegjetar.

* Dette er ein stor, fri, åpen RPG, og då er utforsking eit svært viktig element. I Oblivion er store delar av spelet autogenerert. Det du finn i kister er tilfeldig, og basert på nivået ditt. Fiendane du møter er òg tilpassa nivået ditt...ikkje nokon sjanse for å snuble over ei Shadowbeast-hule og måtte springe for livet her, nei. Samanlikna med Morrowind, og alle Gothic-spela, blir det heile litt for forutsigbart.

Spillet mister touchen og jeg mister viljen å spille det av disse grunnene. nettopp fordi jeg ønsker å føle jeg har utrettet noe. og Oblivion hvor alt levler med deg. items

popper ikke opp før du har kommet til en spesiell level o.s.v. er idiotisk. banditter har det beste utsyret når du har det. de blir for dumt. det funker ikke som RPG lenger.

og alle de idiotiske minigreiene de har gitt ut som du må betale ekstra for. som armor på hesten. nei kommer ikke til å kjøpe et spill i den serien igjen.

om du vil vite hva et skikkelig RPG er prøv NWN2

Lenke til kommentar

Ja Oblivion er for hyppa pga grafikken. Gameplay messig var det ikke noe særlig bra i lengden og ble fort kjedelig. Skal jeg ha et ordentlig RPG fyrer jeg heller opp Neverwinter Nights og spiller det.

Når jeg tenker på det, har faktisk ikke bestilt NwN2 engang. Rart hvor mye tid de konsollene tar.

Lenke til kommentar

Jeg synes personligt det mest oppskrytte spill er Metal Gear Solid 3, noe kjedeligere spill finnes ikke. Litt teit siden du finner AK 47, colt, rocket launchers og submachineguns som du ikke får brukt siden du skal være stille og snike deg innpå uten å bruke bråkevåpner :thumbdown:.

Jeg brukte mest EZ GUn omtrent dem 10 timene jeg spilte :no:

Lenke til kommentar
Jeg synes personligt det mest oppskrytte spill er Metal Gear Solid 3, noe kjedeligere spill finnes ikke. Litt teit siden du finner AK 47, colt, rocket launchers og submachineguns som du ikke får brukt siden du skal være stille og snike deg innpå uten å bruke bråkevåpner  :thumbdown:.

Jeg brukte mest EZ GUn omtrent dem 10 timene jeg spilte :no:

8084924[/snapback]

For en tåpelig vurdering. Du har muligheten til å bruke AK ja, men ingen sier du må det. Og dessuten eneste grunnen til at du får tak i den er pga av vaktene bruker den.

Kjedelig spill? Hva har det med oppskrytt å gjøre? Det spillet er ikke oppskrytt i det hele tatt. Jeg hørte det kom en ny produsent (eller noe i den duren) og tenkte ''oi, dette kan bli interesant'' Og det ble det.

Lenke til kommentar

Enig der Thewiz, selv om alle de som hadde testa toern, viste om dette, og treern ble jo dårligere en toren og da etter ranken spillene fikk. jeg har nesten ikke spilt noen av dem, men likevel, det er ihvertfall ett litt dårlig argument for at spillet var dårlig.

Lenke til kommentar

Skal si Oblivion blir hyppig nevnt. Og det helt fortjent.

Jeg tror mange ble forført av grafikken og ikke minst frihetsfølelsen som slår deg i starten av spillet - den "hva pokker vil jeg gjøre nå"-følelsen (som i seg selv var ganske utrolig). Kan de høye karakterene på Oblivion tyde på slett testing? For all del - spillet er gjennomført, men ikke SÅ bra.

Lenke til kommentar
...hvem gidder å gå gjennom

10,000,000 xp for å få noen items som ikke gir noen IRL mening?

8082223[/snapback]

Folk spiller vel et spill fordi de liker spillet på et eller annet nivå, ingen grunn til å ha noen svær dyp mening med spillet. Det at det er gøy er grunn nok.

Spilte Alien Shooter Vengence i dag, klarte spillet :p Det var vel egentlig et svært hjernedødt spill, men ahh det var gøy å slakte flere tusen aliens!

8082314[/snapback]

Det er de hjerne døde spillene som ruler....

noen skjønner ikke at spill uten mening er noen av de morsomste som kan spilles...akkurat fordi at det ikke gir noen mening^^

Og Wow...nja...kanskje det er også folk som vill menge seg med andre som en online "helt" enn sitt gamle kjedlige nerdete jeg..^^

Lenke til kommentar
Foreløpig må jeg si at det splitter nye Crackdown er oppskrytt. Vi har da sett mange nok GTA-kloner nå?

Den der må du utdype litt mer. Med unntak av at du er i en by og er fri skiller det seg ganske kraftig fra gta3 og vice city (de jeg har spilt igjennom). Blir det ikke litt som å spørre om vi ikke har sett nok doom kloner nå?

Når GTA3 kom hadde både jeg og vennegjengen et vagt håp om at dette spillet ville presse flere utviklere til å gi oss en hel by å romstere i.

Det andre er at opp til helt før releasen hadde crackdown fått veldig lite omtale og hvis det sto noe om det var det vel på(eller henta fra) xbox.com.

Når det kom fikk det god kritikk, men alle småfeil som er har blitt omtalt i diverse reviews. Om noe så vil jeg si at spillet er undervurdert. Og når halo 3 betaen kom med ble mer vinklingen at det var den som gjaldt, og ikke selve spillet.

Du skal for all del få lov å mislike spillet, for det er opp til den enkelte, men en grunn er ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Oblivion må nok få den tittelen for min del. Makan til smørje. hack&slash med RPG elementer. Jada, Diablo 2 klarte den delen 1000 ganger bedre. Samtidig ble jo spillet hypa til de grader før det ble gitt ut sånn at misnøyen ble enda verre. Endte opp med å kjøpe Morrowind. Det var faktisk mye bedre. Grafikken i Oblivion er/var også oppskrytt. Makan til drittspill, laget for å tiltrekke grafikkhore-massene. Hadde man tatt en screenshot av Morrowind og lagt til Plastic wrap effekten i Adobe Photoshop hadde man fått et screenshot av Oblivion ...

Lenke til kommentar
. Makan til drittspill, laget for å tiltrekke grafikkhore-massene. Hadde man tatt en screenshot av Morrowind og lagt til Plastic wrap effekten i Adobe Photoshop hadde man fått et screenshot av Oblivion ...

8088645[/snapback]

shot3large.jpg

Det er nok å ta litt hardt i.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...