Gå til innhold

Hvilke spill synes du er oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skjønner.

Selv om spillet ble utsatt en del ganger leverte det ganske mye bra da det kom. Ansiktsuttrykkene gir meg fremdeles en liten wow følelse for eksempel.

Kan ikke si jeg ble stort skuffet over spillet, synest allt i allt det var en verdig oppfølger i serien. Selv om Half-Life(1) is still #1 :thumbup:

Oisann, der fant jeg senga :sleep:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quake 4..

Starcraft Ghost? Var veeeeeldig mye snakk om det, men har ikke engang hørt om det eller spillt det, en kamerat som kom til meg for ett par uker sia og som sa han hadde prøvd det for lenge sia, men jeg har ikke engang hørt at det har kommet ut..

8066294[/snapback]

Det ble kansellert for noen måneder siden, tror jeg...

8066375[/snapback]

Kanserlert for LENGE siden og kompisen din har neppe spilt det ettersom det aldri ble gitt ut noe som helst.

Halo og Oblivion er de mest oppskryte spilla. Jeg kjøpte Oblivion med en gang det kom og ble småskuffa etterhvert. Ble fort lei.

Er ikkje enig i at WoW er det mest oppskryta spillet. Jeg spilte det fra utgivelsesdagen i ca. 1 år. Sant nok så er jeg MØKKA PISSLEI av spillet nå. Men det leverte saken så mye bedre enn hvilket som helst annen MMORPG jeg kan huske og jeg har prøvd MANGE!

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar

-Må nesten si Halo. Helt greit spill, men ikke noe mer.

-Har heller ikke så mye til overs for Final Fantasy serien, men har god forståelse for at folk elsker det, det er bare ikke min greie.

-Oblivion Lett å bli forelsket ved første øyekast, men spillet kunne vært så mye mer.

-Unreal 1. Dette spillet klarte aldri engasjere meg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Synes World Of Warcraft er utrolig oppskrytt.

Må også si at Gears Of War er oppskrytt. Ja, det er et bra spill, fin grafikk osv, men det er fortsatt oppskrytt.

Lenke til kommentar
2. WoW: Så kjedelig at jeg ikke en gang gidder spille det selv om jeg har "tilgang" på gratis server

8066270[/snapback]

Etter at du skrev dette så tviler jeg sterkt på at du i det hele tatt vet hva WoW er. Det er ikke mulig å ha "tilgang" på gratis server. Har man account har man tilgang på alle servere, altså man må ha en aktiv(betalende) account.

Gjelder de fleste her egentlig, "jeg har hatt trial account og kom til lvl2, spillet var drit kjedelig". Selvsagt er det kjedelig hvis du ikke har kommet inn i det engang. Foreslår at man faktisk vet at man har spilt noe før man sier det er "oppskrytt".

Endret av cve
Lenke til kommentar

1. World of Warcraft. Dette må være det kjedeligste spillet jeg har spillt. Spillet har jo de dølleste slos kampene jeg noen sinne har sett(Stå noen meter vekk fra en fyr og trykk på 3, og når han kommer nerme trykk på 2. Ja det er morro det) De andre folka som spiller er som regel super nerds som ikke gidder og hjelpe forde du er 2-3 leveler under de. Questa er det samme hele forbanna tia(drep 50 ulver, hent en stein som en drage har tatt, finn 80 kongler) Ikke gøy :nei:

2. Gears of War. Det er ingen ting i dette spillet jeg liker. Grafikken er kjedelig og gromsete, nesten ingen farge i spillet(åj! Da blir det dystert og tøft :roll: ) Skytinga er kjedelig(still deg bak en mur og skyt og løpe litt og stille seg bak en annen mur og skyt) Du dør så atfor fort. Historien er dårligere en i en Steven Segal film. Spillet er alt for kort(Runda det på runt 2 timer med en kamerat).

3. Halo. Dette spillet stjeler jo bare ifra andre spill. Det er ikke noe orginalt i det hele tatt. Dette har jeg nesten ikke spilt men det jeg har spilt var kjedelig og jeg hadde altid en følelse av at jeg hadde sett dette før. og Master Chief ser ut som en dårlig kopi av Samus Aran.

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar
1. World of Warcraft. Dette må være det kjedeligste spillet jeg har spillt. Spillet har jo de dølleste slos kampene jeg noen sinne har sett(Stå noen meter vekk fra en fyr og trykk på 3, og når han kommer nerme trykk på 2. Ja det er morro det) De andre folka som spiller er som regel super nerds som ikke gidder og hjelpe forde du er 2-3 leveler under de. Questa er det samme hele forbanna tia(drep 50 ulver, hent en stein som en drage har tatt, finn 80 kongler) Ikke gøy :nei:

8068472[/snapback]

Jeg har aldri hatt et quest som sier drep 50 ulver.

Aldri hatt et quest hvor jeg skal hente en stein til noen drager.

Jeg vet ikke engang hva ordet kongle er på engelsk, og jeg har ihvertfall ikke funnet 80 kongler.

Fins ikke noen kongle eller stein-drager quest.

Igjen en som påstår han har spilt det :)

Endret av cve
Lenke til kommentar

Må si Halo jeg også. Hadde store forventninger etter all omtalen, men fant igrunn spillet ganske "ordinært". Rimelig bra, men ikke fantastisk slik "hypen" lød. Synes det var for mange like miljøer, samt at jeg ikke kan fordra "checkpoints". Mulig spillet får konsollfolket til å gå av hengslene, men som pc-spill er det et stykke opp til de beste titlene. Var vel hovedsaklig et konsollspill.

Doom 3 var vel heller ikke hva jeg hade forventet. Iflg. forhåndomtalen skulle Doom 3 nærmest være revolusjonerende m.t.p. grafikk og "spookiness". Levde ikke opp til det heller selv om spillet var meget bra på andre områder.

Endret av Augemo
Lenke til kommentar

Slenger meg med på denne.

1. Halo serien som flere har vært innpå før. Ser ikke hva som gjør dette så bra. Er en middelmålig fps.

2. Gothic 3. Bugg hell fra start til slutt, er helt usaklig hvor bra kritikk dette spillet fikk. Det burde vært gjennom et år med feilsøking og retting før de ga det ut.

Lenke til kommentar

8068472[/snapback]

Jeg har aldri hatt et quest som sier drep 50 ulver.

Aldri hatt et quest hvor jeg skal hente en stein til noen drager.

Jeg vet ikke engang hva ordet kongle er på engelsk, og jeg har ihvertfall ikke funnet 80 kongler.

Fins ikke noen kongle eller stein-drager quest.

Igjen en som påstår han har spilt det :)

8068521[/snapback]

Jeg har ivertfall hatt mange quests som går ut på og drepe et antall dyr og ta noe av dem. Og mange quests som går ut på og finne et anntall av en bestemt ting og bringe det tilbake til en fyr som for eksempel kongler. Og det er jo en hau av quests som går ut på og gå inn i en hule og drepe en svær fyr som for eksempel en drage og stjele noe av han. Enten er du for dum til og forstå det ifra den første posten min eller så har ikke du spilt så mye WoW.

Lenke til kommentar

WoW er døllt fordi du egentlig gjør akkurat den samme tingen om og om igjen, og er du som meg og gir totalt blanke i de små historiene som blir gitt til deg blir det fort kjedelig.

Jeg spilte Trial-versjonen min i omtrent 5 dager, deretter glemte jeg helt bort at jeg faktisk hadd WoW installert, og jeg ble overrasket når jeg fant det igjen i spill-mappa mi 3 uker etterpå.

Denne "Gratis"-serveren jeg snakker om er den største av cracka BC-serverene, og jeg spilte kun på den for å se hva de forskjellige rasene hadde å by på, og å se om BC hadde gjort det noe morsommere å spille, men det var fortsatt: "Drep x dyr så får du et belte av meg", rinse and repeat.

"WoW - Boredom, IN 3D!"

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke engang hva ordet kongle er på engelsk,

Cone :)

Må nesten legge til Söldner på lista! Kunne ha vært et bra spill hadde det ikke vært for 1 000 000 bugs.

Er enig med mange her når det gjelder WOW. Jeg spilte selv trial til lvl 13-14, og skjønner ikke hva som skal være så fengende med dette spillet.

Lenke til kommentar
ingen som har nevnt New Super Mario Bros?

da må det jo stemme:P

synest det var en enooorm skuffelse. latterlig egentlig.

bossene var en vits og alt virket så uinspirert.

8069225[/snapback]

Et oppskrytt spill er et spill som mange mener er bra, mens det egentlig ikke er det. Hvis det er upopulært fra starten telles det ikke. (Om jeg har forstått rett)

Og er enig i WoW, ellers er CS meget oppskrytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...