errgo Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg har en Athlon Thunderbird 750MHz SlotA, sammen med en GlobalWin vifte (vet ikke modell), som går på 7500rpm og holder idle temp på rundt 31-35 grader (avhenging av rom-temp). Jeg lurte på om det er mulig å få denne opp i 1GHz (som er grensa på hovedkortet mitt), eller evt. hvor mye overklokking jeg kan forvente av den. Lurer da også på om noen har en GFD liggende som de kan selge meg for en rimelig penge. Lenke til kommentar
lax Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Får selv min 750 (A0750MPR24B) opp i 950 med en Alpha P7125 og MSI K7Pro, men hvor høyt du får din avhenger jo ganske mye av når prosessoren din er produsert og hvilket hovedkort du bruker.. For å komme litt høyere kan du jo i alle fall ta av dekselet på CPU og sette en vifte til å blåse inn mot CPU Mitt system ble mye mer stabilt etter dette.. http://www.datakompaniet.no selger GFD for kr 340,- Lenke til kommentar
errgo Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Hehe, på min står det også A0750MPR24B, og jeg har også K7Pro, lover bra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå