Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hyundai coupe, anyone?

Anbefalte innlegg

Heisann, en liten fersking her! så dere får smøre dere litt med tolmodighet hvis jeg kåler litt i starten her =)

Men tingen jeg lurte på var:

Tiden for å kjøpe bil har snart kommet, og jeg har funnet et snasent lite kjøretøy med navn Hyundai coupe, tenkte på en modell fra rundt '97, til en ca 40K.

Noen av dere der ute som har noe erfaring med denne bilen? prestasjoner, egenskaper, holdbarhet, styling osv, så hadde jeg satt kjempepris på litt tips fra dere :D

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken motor? Det eneste jeg vet, er at de som kritiserer den, og har kjørt den, sier at det er en Hyundai. Det er normalt det eneste folk finner å kritisere dem for. Selv med små motoralternativ er de visstnok morsomme, de har gode kjøreegenskaper, god komfort, greit kjøremiljø, og koreanerne kan bygge biler som holder like godt som japanerne nå.

Nå skal det nevnes at den generasjonen Coupé ikke er like pen som dagens, men ser fortsatt ikke alt for ille ut.

Lenke til kommentar

Prestasjonene er vel ikke all verden, 0 til 100 på rundt 10 sekunder, toppfart på rundt 180-190. Kjøreegenskapene i standard utgave er heller ikke noe voldsomt å skryte av. Men motoren er en 1,6 liter fra Mitsubishi, og den går lett 300 000 km uten å foreta noen store reparasjoner. Så driftssikkerhet er det siste du skal bekymre deg for når det gjelder denne bilen.

Lenke til kommentar

Jeg ville mye heller kjøpt en Toyota Celica, enn en Hyundai Coupe. Det skal en del til før jeg snakker direkte ned om andre bilmerker enn de jeg "liker" selv, men Hyundai er lavmål.

Heller en Toyota MR2 eller Celica, enn en Hyundai. Selv om det betyr at du må litt opp i alder.

Coupe'n fra Hyundai er utseende og bare det. Rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...