Gå til innhold

Regn ut hvor stor strømforsyning du trenger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er noen mangler.. chipsett så jeg ikke der..

den regna ut at mitt system skulle trenge en psu på 240w om det var fra et bra merke.. jeg har C2D@2333 2x1gb rambrikker et gf7600gs som er klokka noe høyere en gt på kjerne og 4 hardisker 2 dvd-brennere..

når jeg kjørte sli med en 400w psu så trakk systemet mitt ca240w fra kontakta under spilling(kjører ikke sli lenger).. har mine tvil på denne kalkisen!

Lenke til kommentar
det er noen mangler.. chipsett så jeg ikke der..

den regna ut at mitt system skulle trenge en psu på 240w om det var fra et bra merke.. jeg har C2D@2333 2x1gb rambrikker et gf7600gs som er klokka noe høyere en gt på kjerne og 4 hardisker 2 dvd-brennere..

når jeg kjørte sli med en 400w psu så trakk systemet mitt ca240w fra kontakta under spilling(kjører ikke sli lenger).. har mine tvil på denne kalkisen!

8066974[/snapback]

er du sikker på at det ikke var "typical watt usage" ? ikke recomended watt?

Lenke til kommentar

Slike kalkulatorer er i beste fall kun veiledende siden det er så mange faktorer som spiller inn. Jeg har f.eks. en boks som drar 480w fra veggen på maks load med en 350w psu. Railene holder seg fremdeles stabile. Det er riktignok en kvalitetspsu, men prøv det samme med en 350w q-tec. Da blir det åndenød på under halve belastningen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...