schoolbus1337 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) skjekk ut denne linken her, den har hjulpet meg masse. Den sier hvor mange Ampere du trenger på 12v railsene og hvor mange watt du trenger på cpu'n. litt mangelfullt med modeller av de forskjellige komponentene, men den dekker det meste. http://web.aanet.com.au/SnooP/psucalc.php sticky please. Endret 2. mars 2007 av schoolbus1337 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Takk for bra link,men dette er gammelt nytt. Finnes mange slike "PSU-Kalkulatorer" på nett. Spragleknas sin sticky holder i massevis. Din blir litt "tynn". Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du får nok ikke sticky på den der.. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Denne kalkulatoren viser jo hvor mange AMPS man trenger også, det har jeg ikke sett noen andre kalkulatorer som gjør enda Men den trenger noen finjusteringer. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 det der var ikke nnoe og skryte av nei, skulle sjekke systemet mitt og de hadde ikke gf6200 eller celeron d Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 det er noen mangler.. chipsett så jeg ikke der.. den regna ut at mitt system skulle trenge en psu på 240w om det var fra et bra merke.. jeg har C2D@2333 2x1gb rambrikker et gf7600gs som er klokka noe høyere en gt på kjerne og 4 hardisker 2 dvd-brennere.. når jeg kjørte sli med en 400w psu så trakk systemet mitt ca240w fra kontakta under spilling(kjører ikke sli lenger).. har mine tvil på denne kalkisen! Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 det er noen mangler.. chipsett så jeg ikke der.. den regna ut at mitt system skulle trenge en psu på 240w om det var fra et bra merke.. jeg har C2D@2333 2x1gb rambrikker et gf7600gs som er klokka noe høyere en gt på kjerne og 4 hardisker 2 dvd-brennere.. når jeg kjørte sli med en 400w psu så trakk systemet mitt ca240w fra kontakta under spilling(kjører ikke sli lenger).. har mine tvil på denne kalkisen! 8066974[/snapback] er du sikker på at det ikke var "typical watt usage" ? ikke recomended watt? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 det husker jeg ikke.. men å "anbefale" en 240w psu er litt drøyt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er ikke sikker på denne, men PSU kalkulatorer er litt OLD NEWS ja Uansett, den så OK ut, selv om jeg bare fikk Na på alle resultatene, uansett hva jeg satt de på. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Slike kalkulatorer er i beste fall kun veiledende siden det er så mange faktorer som spiller inn. Jeg har f.eks. en boks som drar 480w fra veggen på maks load med en 350w psu. Railene holder seg fremdeles stabile. Det er riktignok en kvalitetspsu, men prøv det samme med en 350w q-tec. Da blir det åndenød på under halve belastningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå