Marthe2809 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei Noen som vet om musikk med masse bass? trenger det veldig og hadde blitt kjempe takk nemlig vis noen kunne gi meg noen forslag Tusen takk på forhånd hverfall.... Venter i spenning..... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 HeiNoen som vet om musikk med masse bass? trenger det veldig og hadde blitt kjempe takk nemlig vis noen kunne gi meg noen forslag Tusen takk på forhånd hverfall.... Venter i spenning..... 8064933[/snapback] bow wow - shorty like mine 50 cent - candyshop 50cent - lil bit thx bass test finnes mange flere og, og søk på t-bass det er en type bass remix hva skal du med mye bass forresten? Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 tusen takk Flere som har noe? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 haha, synst å huske en kompis av meg drylte kelis - trick me fordi det var bass i den ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vi stenger denne tråden fordi den tar opp et avgrenset emne. Men, du kan få lese litt i en tråd om nøyaktig samme emne: noen skikkelige basslåter ? Også kan du alltid spørre i Samletråd for anbefaling av/søken etter ny musikk og Musikkafeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg