Tunky Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg har et spørsmål. Jeg har lest 4 av bøkene i Alex Rider-serien, og syns at bøkene er veldig bra. Det jeg lurer på er om Horowitz har tenkt å skrive fler bøker? F.eks i Scorpia står det foran i boka, ved en oversikt over bøkene, "Ark Angel (kommer våren 2006)" e.l. Men det står ikke noe sånt foran i Ark Angel, betyr det at det er slutt for Alex Rider? EDIT: Endret tråden til en generell snakketråd om Alex Rider. Endret 6. mars 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei, Ark Angel er ikke siste bok i Alex Rider serien, boken etter heter "Snakehead" og kommer engang i løpet av 2007. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ok. Har Horowitz en hjemmeside eller noe han legger ut informasjon om evt. fremtidige bøker? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 http://www.anthonyhorowitz.com/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Takk takk. Håper det kommer enda fler etter Snakehead også. Utrolig spennende lesestoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå