propers404 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hei.. Tingen er altså at jeg hører alt pcen jobber med i høytalerene. Hører dirring i høytalerene når harddisken jobber, når jeg beveger eller scroller musa, når jeg skriver på tastaturet. osv. Er det lydkortet eller høytalerene? Lydkort: Realtek ALC880 7.1 (nyeste driver) Høytalere: Crative Inspire T6060 (alle kabler plugget i riktig) Takker for all hjelp. EDIT: Har netopp formatert og den lyden har vært der før jeg formaterte også. Endret 2. mars 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Sorry mac, men det er nok en plage som man kan bli kvitt med bare HVIS man kjøper lydkort separat og ikke bruke innebygde Mange innebygdelydkort har det problemet inkludert mitt som jeg har, realtek 5.1 Det er pga at det er så dårlig skjerming av "lydkortet på hovedkortet" Så kjøp deg nytt lydkort så forsvinner lyden GARANTERT Men neste gang søker du i forumet fordi det er mange samme tråder om akkurat dette her Endret 3. mars 2007 av m4sta Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Demp alt på lydkortet du ikke trenger, inkludert innspilling. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sjekk om diskene dine står i PIO-modus eller Ultra DMA. Jeg har forklart i detalj hvordan dette gjøres, samt hvorfor PIO-modus ikke skal brukes, i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå