Gå til innhold

Heavenly Sword på norsk

Anbefalte innlegg

joa, dette kan jo bli gøy. forhåpentligvis bruker de norske skuespillere med erfaring så det høres norskt ut, og ikke som den fyren i The Thing eller den episoden av X-files med skipet i norskehavet, hvor det minner mer om en dansk-svensk-russisk-engelsk-koreansk-japansk-mandarin-fylle-norsk..."de'h dehr ehr ik en honn, d-dehr e'n sjlags thing!" norsk my @$$! må få sett den episoden av x-files en dag, og få høre den norsken som er omtalt der. værre er "Sweet Land" som nettavisen omtalt en tid tilbake for å ha tidenes mest patetiske forsøk på norsk (til tross for at figuren var tysk-norsk, men ærlig talt). selv ikke jeg forsto allt det hun sa, og for å ha fått med meg det hele, ville jeg måtte ha tekst >|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg misliker sterkt denne oversettelses trenden som kommer.

Men betyr at jeg, som mange andre, driter en lang marsj i norske butikker, og heller kjøper fra utlandet.

8088728[/snapback]

du vil fint kunne spille heavenly sword på engelsk. og motorstorm med engelsk, norsk eller spansk tekst, om du vil. faktisk en av fordelene med blu-ray, dette...det er plass til alt sammen på en disk...

8088806[/snapback]

Ja, helt utrolig at noen klarer å gjøre det til noe negativt at man kan velge å spille på norsk.

8088855[/snapback]

Ja det gjør at spillene kommer seinere ut i Norge.

Lenke til kommentar
UOTE(Pastor Lorentzen @ 06/03-2007 : 10:45)

QUOTE(wise @ 06/03-2007 : 10:31)

QUOTE(-iL- @ 06/03-2007 : 10:14)

Jeg misliker sterkt denne oversettelses trenden som kommer.

Men betyr at jeg, som mange andre, driter en lang marsj i norske butikker, og heller kjøper fra utlandet.

*

du vil fint kunne spille heavenly sword på engelsk. og motorstorm med engelsk, norsk eller spansk tekst, om du vil. faktisk en av fordelene med blu-ray, dette...det er plass til alt sammen på en disk...

*

Ja, helt utrolig at noen klarer å gjøre det til noe negativt at man kan velge å spille på norsk.

*

Ja det gjør at spillene kommer seinere ut i Norge.

Tviler på de kommer noe senere i norge enn resten av europa. Vi har hele tiden måttet vente på tyskland, italia, spania og frankrike uansett. Er vel temmelig sannsynlig at de klarer å jobbe med flere oversettelser samtidig, så jeg vil tippe ventingen blir akkurat som før.

Lite aktuelt for meg å spille på noe annet enn engelsk, men sikkert noen som setter pris på å få det på norsk

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...