Gå til innhold

Mulig å bruke ipod som musikkharddisk?

Anbefalte innlegg

Har starta å få endel musikk på PC'en min etterhvert, og har funnet ut at plassen starter å bli et problem. Så derfor lurer jeg på om jeg på en måte kan bruke ipoden til musikk-bibliotek, altså som en ekstern harddisk.

Hadde jo vært kult, men går det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare sett den til å håndtere musikken selv. Da kan du slette alle sangene på pcen men fortsatt ha alle på ipoden. Du kan også dra til vennene dine og ta musikk fra dem sånn at biblioteket blir større.

Dette er noe jeg har brukt mye og som funker. Men det er litt dumt hvis ipoden krasjer og må inn til repp og får tilbake en ny en.

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar

Legg inn rockbox, så slipper du itunes og ipoden oppfører seg som en vanlig harddisk. Men batteritiden blir bare halvparten, så ikke prøv hvis du har bruk for mer enn 3-4 timer batteritid. Rockbox fungerer med alle store ipoder bortsett fra Gen 5.5 80GB, og de fleste iPod Nano.

se på www.rockbox.org.

Lenke til kommentar
Bare sett den til å håndtere musikken selv. Da kan du slette alle sangene på pcen men fortsatt ha alle på ipoden. Du kan også dra til vennene dine og ta musikk fra dem sånn at biblioteket blir større.

Mvh Fat_Board

8066728[/snapback]

Ulempen med dette er at du ikke får musikken tilbake til maskinen, men om du kombinerer dette med det du finner i denne tråden om hvordan man drar filer tilbake til mac/pc har du en strålende løsning.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...