King123 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 har veldig lyst til å lage en lingnende side som deiligst.no å lurer litt på hvordan man gjør det. er det mulig å bruke webspell eller lingnende? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg tror du er nødt til å forklare deg mye, mye bedre enn dette. Hva i huleste er det du vil ha? Slik at man kan lage sin egen profil,og sånn? Lenke til kommentar
King123 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg tror du er nødt til å forklare deg mye, mye bedre enn dette. Hva i huleste er det du vil ha? Slik at man kan lage sin egen profil,og sånn? 8064461[/snapback] ja selføleglig Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 For å kunne lage slike sider trenger du en del kunnskap. Man kan ikke begynne å sykle før man har gått? Du prøver nå å sykle før du har gått... les og atter les http://hudzilla.org/phpwiki/index.php?title=Main_Page Der kan du komme godt i gang! Lykke til! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvile språk kan du? For å lage en slik side bør man være mer enn en person, grunnet at det krever mye koding. Dette bør du kunne: Html, php, SQL, CSS og sikkert noe mer... Bør ha en del erfaring med å lage websider, dette er ikke noe side som er lett å lage (denne siden er laget av proffe, som har dette som arbeid)... Lenke til kommentar
King123 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 For å kunne lage slike sider trenger du en del kunnskap. Man kan ikke begynne å sykle før man har gått? Du prøver nå å sykle før du har gått... les og atter les http://hudzilla.org/phpwiki/index.php?title=Main_Page Der kan du komme godt i gang! Lykke til! 8065462[/snapback] fins det ingen norsk tutoral? Hvile språk kan du? For å lage en slik side bør man være mer enn en person, grunnet at det krever mye koding. Dette bør du kunne: Html, php, SQL, CSS og sikkert noe mer... Bør ha en del erfaring med å lage websider, dette er ikke noe side som er lett å lage (denne siden er laget av proffe, som har dette som arbeid)... kan bare html å litt php hehe hvor mye trur du en tar seg betalt for å lage en lingnende side som det? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Den eller dei som laget den siden har nok fått noen tusenlapper for det. For å få bruker systemet må du blande SQL og php. For å få designet på siden må du ha CSS. Og html er grunn muren i alt, inget slott uten grunnmur vet du Du skal være ganske flink for å lage noe slikt, så du har mye å lære. Du kan begynne her... Endret 2. mars 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
King123 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Den eller dei som laget den siden har nok fått noen tusenlapper for det. For å få bruker systemet må du blande SQL og php. For å få designet på siden må du ha CSS. Og html er grunn muren i alt, inget slott uten grunnmur vet du Du skal være ganske flink for å lage noe slikt, så du har mye å lære. Du kan begynne her... 8065742[/snapback] hehe, syns dette er veldig inntresant så dette skal jeg lære meg Men finns det noe i norsk? kan engelsk men går liksom fortere med norsk Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 www.sindrem.com Lykke til! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For å lære PHP og MySQL vil jeg høyest anbefale W3Schools. Der har jeg lært omtrent alt jeg kan av PHP og MySQL + Diskusjon.no/Hardware.no Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 w3schools har geniale tutorials, dei er delt opp i kapittel og du kan prøve deg fram på forskjellige eksempel underveis. Tror du lærer det bedre der en på noen norsk side, tror forresten w3scools er laget av nordmenn Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det stemmer W3Schools er laget av Hege, Kai-Jim og noen andre. Jeg selv har pratet så vidt det er med Hege på mail, hehe. Nei, men seriøst: W3Schools er det beste stedet å lære. Nå har jeg til og med blitt så lat at jeg ikke gidder å skrive alle kodene mine selv, jeg bare går dit å tar copy&paste, haha. Men lykke til med å lære deg PHP og MySQL Lenke til kommentar
King123 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 tusen hjertlig takk, nå skal det leses Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå har jeg til og med blitt så lat at jeg ikke gidder å skrive alle kodene mine selv, jeg bare går dit å tar copy&paste, haha. 8068184[/snapback] Jeg føler meg "dårlig" hvis jeg ikke skriver hele koden selv. Hvis jeg f.eks. kopierer fra en side jeg allerede har lagt, føles det som juks. Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå har jeg til og med blitt så lat at jeg ikke gidder å skrive alle kodene mine selv, jeg bare går dit å tar copy&paste, haha. 8068184[/snapback] Jeg føler meg "dårlig" hvis jeg ikke skriver hele koden selv. Hvis jeg f.eks. kopierer fra en side jeg allerede har lagt, føles det som juks. 8083482[/snapback] Det kalles gjenbruk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det kalles gjenbruk 8083545[/snapback] Si det til den lille dvergen som sitter inne i hodet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå