Gå til innhold

Linn Skåber overtar for Anne Kath i Nytt på Nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle akkurat til å lage en identisk tråd, da jeg så denne. Jeg er i første omgang positiv, da jeg i likhet med Dotten har sett den del morsomme ting fra henne. Selv om ingen kan erstatte Anne Kath, så tror jeg faktisk Linn kan få til dette nok så bra.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Var helt flaut å se på dem i Først og Sist. Kanskje det var ment morsomt men jeg synes at kjemien stemte dårlig. De kunne heller fått en av dem som er med på Løvebakken, eller kanskje noe mer spenstig.

Tror Nytt på Nytt blir en hel del dårligere etter dette. Men jeg ser det vel så lenge de to andre er med.

Lenke til kommentar
Er Knut Nærum som er det virkelige trekkplasteret for meg. Anne Kath. er ikke så original. Skulle Nærum forsvinne derimot...

8118625[/snapback]

Hvis det skjer så kan de bare legge ned hele greia egentlig.

Har ikke så spesielt sansen for Skåber men men...man får da se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Linn Skåber er en okay erstatning, hun er jo ganske bra akkurat nå med Hjerte Til Hjerte og har bevist at hun kan være morsom. Hadde kanskje vært bedre med en litt mer kontroversiell komiker da men Linn er vel et sikrere valg akkurat nå...

Kommer til å savne Anne-Kath. Hærli ehhh Hærland hver fredagskveld da, Nytt på Nytt mister en god del av sjarmen når hun blir borte. Men forstår at hun vil gå videre til noe nytt. Håper de neste produksjonene hennes blir like om ikke enda mer tilfredstillende ;):whistle:

Jeg er dessuten enig med dem som sier at Knut Nærum er den som er den mest interessante debattanten i Nytt på Nytt panelet, blir han borte så mister de garantert mange seere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...