Dotten Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Linn Skåber er annonsert som Anne Kath sin arvtager. Hva syntes du? Jon Almaas: "Hun skal ha samme rolle som Anne Kath. Det vil si dum og blond" http://www.youtube.com/results?search_quer...r&search=Search http://no.wikipedia.org/wiki/Linn_Skåber Må si jeg er i første omgang forsiktig positiv. Har sett endel morsomme ting fra henne. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Neeei.... Nå blei jeg skikkelig skuffa... Linn har virkelig ikke min type humor, tror jeg! Er usikker på om hun har noe bra å tilføye et ellers så bra program. Nei, jeg skal la tvilen komme den tiltalte til gode! Vi får se neste uke! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Skulle akkurat til å lage en identisk tråd, da jeg så denne. Jeg er i første omgang positiv, da jeg i likhet med Dotten har sett den del morsomme ting fra henne. Selv om ingen kan erstatte Anne Kath, så tror jeg faktisk Linn kan få til dette nok så bra. Endret 2. mars 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Linn kan være morsom, så jeg tror ikke dette var noe dårlig valg. Vanskelig rolle å erstatte også, så vi får se. Ønsker henne hvertfall lykke til. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Linn Skåber er jo uten tvil morsom, det gjenstår bare å se om hun "passer" inn i Nytt på Nytt gjengen. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette var nok ikke et dårlig valg, nei. Jeg tror hun kommer til å passe bra inn, selv om ingen kan erstatte Anne Kats personlighet . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette var noe av det bedre de kunne servere oss. Ingen kan ta over for Anne-Kath, men dette var vel noe av det beste vi kunne ha fått. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei dette likte jeg ikke. Linn Skåber er ikke noe morsom etter min mening. Det programmet hun har på Torsdager er noe av det dårligste jeg har sett. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Var helt flaut å se på dem i Først og Sist. Kanskje det var ment morsomt men jeg synes at kjemien stemte dårlig. De kunne heller fått en av dem som er med på Løvebakken, eller kanskje noe mer spenstig. Tror Nytt på Nytt blir en hel del dårligere etter dette. Men jeg ser det vel så lenge de to andre er med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Er Knut Nærum som er det virkelige trekkplasteret for meg. Anne Kath. er ikke så original. Skulle Nærum forsvinne derimot... Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 er nok litt skuffa jeg også.. er litt msåfan av nytt på nytt.. anne cath er jo ganske morsom for å si sånn, det blir nok et stort savn, men avd et jeg har sett av linn så er jo ikke hun så kjedelig heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er Knut Nærum som er det virkelige trekkplasteret for meg. Anne Kath. er ikke så original. Skulle Nærum forsvinne derimot...8118625[/snapback] Hvis det skjer så kan de bare legge ned hele greia egentlig. Har ikke så spesielt sansen for Skåber men men...man får da se hvordan det går. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Linn Skåber er en okay erstatning, hun er jo ganske bra akkurat nå med Hjerte Til Hjerte og har bevist at hun kan være morsom. Hadde kanskje vært bedre med en litt mer kontroversiell komiker da men Linn er vel et sikrere valg akkurat nå... Kommer til å savne Anne-Kath. Hærli ehhh Hærland hver fredagskveld da, Nytt på Nytt mister en god del av sjarmen når hun blir borte. Men forstår at hun vil gå videre til noe nytt. Håper de neste produksjonene hennes blir like om ikke enda mer tilfredstillende Jeg er dessuten enig med dem som sier at Knut Nærum er den som er den mest interessante debattanten i Nytt på Nytt panelet, blir han borte så mister de garantert mange seere. Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Litt skuffa, men ingen kan vel egentlig ta over for Anne Kath. ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå