Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket og i knipe

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Kort oppsummering

Historien

Jeg tar en hovedoppgave sammen med ei jente i klassen som varer ut året. Vi har tilbringt mye tid i lag og jeg har latt meg sjarmere og blitt forelsket i henne :love: . Hun forstår meg så godt at jeg ikke trenger å si noe før hun har gjettet hva det er, det vil si før hun ordner ting bedre. Hun gjør meg i godt humør og jeg trives veldig godt rundt henne og lengter etter å ta på henne. Spesielt å holde henne i handen.

Fakta

Hun har kjæreste, men han er flyttet sørover for å gå på skole :D . Jeg har kjæreste og er gla i de begge to. :ermm: Men alt med klassevenninnen min virker så mye spennende og jeg trur vi kunne hatt det mye bedre i lag. I tillegg er hun på min alder mens min nåværende kjæreste er 2 år yngre.

Følelsene mine for henne blir større og større. Jeg satt en gang på bussen sammen med henne og hele den 2 timers lange turen var det eneste jeg tenkte på var hvor nært jeg kunne komme armen hennes på en mest "uskyldig" måte.

Jeg trur jeg har en sjangse om jeg prøver meg. Men er ikke sikker. Jeg og dama har det greit. Men hun er på en måte den "rette" mens nåverende dame er den "fornuftige" om det ga mening. Jeg vil vite hvordan det er å bli elsket tilbake av henne før hun forsvinner ut i verden. Noen råd eller tips til en stakkar? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke hindre fuglen i å fly over hodet ditt, men du kan hindre den i å bygge reir der, sa en klok person en gang.

Du må jo velge om du vil ta sjansen på å prøve deg på hun nye og gi opp andre dama di, eller om du vil fortsette forholdet ditt. Det vil alltid komme fristelser når man er i forhold, da må man velge om man vil fortsette eller gå en annen vei.

Lenke til kommentar

Elsker du kjæresten din så burde du vel egentlig absolutt ikke gå videre med henne, eller tilbringe tid med henne.

Det der er noe av det værste du kan påføre et annet menneske.

- Alder har vel ingenting å si?

// Bare min mening

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Det virker som du og dama har vært i lag en del og kommet forbi det stormende foreleksesperioden som du no opplever med din klassevennine.

Du bør tenke gjennom hva du ofrer dama, kanskje et godt sammarbeid, ødelagt hovedoppgave, etc, men du lever bare en gang.

"It's better to regret something you did then to regret something you didn't do"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...