[L]337-Zonic Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det har vært mye snakk om sikkerheten til trådløse nettverk i media den siste tiden, og nå har vi satt sammen vår egen guide om hvilke ting man må passe på når man skaffer seg et trådløst nettverk. Alt fra svært enkle triks som tar deg et minutt å sette opp, til mer avanserte systemer. Les mer her: http://www.barbara.no/guider/wlansikkerhet.html Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hadde dere bare kunnet forskjell på hacking og cracking.. men men... kan ikke forvente altfor mye heller :smile: Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 13:41, skrev hanscats:Hadde dere bare kunnet forskjell på hacking og cracking.. men men... kan ikke forvente altfor mye heller :smile: Jeg vet det er en forskjell, men jeg er ikke helt sikker på hva den er ... du kan jo skrive et lenger svar på dette innlegget der du forklarer forskjellen ? "Enlight me ..." Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Eller du kan slå opp i en ordbok? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg tror de fleste her inne har hjerne nok til å forstå hva de mener uansett ... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Hei, Dan har tatt hintet. Jeg kjenner Knut personlig og jeg vet godt at han vet hva forskjellen på crack og hack er. Cracking inngår jo i selve begrepet Hacking så det er små-pirk det du peker på egentlig. For mer videregående brukere tror jeg ordet cracke hadde vært mer passende å bruke. Se det på en annen måte også. Skriver vi "crack" har vi plutselig innført et ord i teksten som kan virke forvirrende for enkelte. Og det må igjen forklares. Det kan gjøre ting litt unødvendig komplisert. Vi prøver å beholde en lav terskel slik at alle forstår teksten. _________________ Med vennlig hilsen, Mohammed Sourouri http://www.barbara.no [ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-12-10 15:02 ] Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Her er en artikkel som kanskje kan forklare forskjellen: http://www.dagbladet.no/dinside/2002/12/11/356064.html [ Denne Melding var redigert av: Oyoz på 2002-12-11 16:08 ] Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Hehe Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Det at 95% av alle blonde jenter kaller et kabinett for en harddisk betyr ikke det samme som at hver gang vi snakker med en blondine skal vi bruke ordet "harddisk" i stedet for kabinett. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 hvorfor ikke? er jo lettere det, enn å begynne å forklare henne hva et kabinett er...hun bryr seg sikkert katten uansett! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Noen skjønte ikke metaforen.... (Er han blond mon tro...?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå