John-Abruzzi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 halla, er på jakt etter et bil spill som er helt realistisk. giring og alt. noen som vet om no Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Forza Motorsport 2 kommer i mai, hvis du har xbox. Det er mange realistiske detaljer slik at f.eks varme og støt påvirker støtdemperne eller dekkene. De fleste bilspill har vel manuell gir? Endret 2. mars 2007 av Ashol Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 kjhøp GTR 2/live for speed/r-factor + G25 ratt med H-gir Lenke til kommentar
TheReatrdedSheep Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 GTR eller GTR 2 er svaret ditt min venn. Det er ufattelig realistisk, men mangler den siste delen av grafikken og menyene er litt merkelige for å være det perfekte bilspillet. Men stort sett er det det beste bilspillet du får til pc (og konsoller for den saks skyld) Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ville nok gått for GTR2 og G25 ratt ja. Og Richard Burns Rally får du for en billig penge om dagen også. Ikke akkurat arcade det heller Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hadde vært fett his det kom bilspill som tvang deg til å gire manuelt på halvparten av banene egentlig Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg får ikke til å kjøre med automat jeg. Blir bare loking av det, og skal man ha bra tider så er man jo på en måte tvunget til å bruke manuell. Men det er da greit at de som absolutt ikke greier å koordinere gass, brems, styring og giring inn mot en hairpin slipper å bli ekskludert fra å kjøre Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjørte i starten med autogir på RBR men gikk over til Manual etter en liten stund, ganske enkelt fordi det er enklere å dosere svingene med manual fremfor automat gir. Derfor, på realisme fronten, er RBR et knall bra om ikke det beste, rallyspillet som finnes. GTR er og sinnsvakt morsomt, mens Live for Speed fikk jeg aldri testa ordentlig for jeg mokla med drivere, filer og annet dritt i 3 dager uten å få rattet til å funke 100%. Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jepp. Kjøringa blir mye mer forutsigbar med manuell giring. Spes i RBR, hvor det er en ekstrem fordel å ligge i riktig gir og riktig fart før man starter på en sving. Aldri heldig å komme inn feil der. Da mister man alt for mye tid, og med realistisk skade er det som regel DNF. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjekt å liste konsoll Xbox = forza sikkert Xbox 360 = forza 2 (snart) ps2 så blir det vel gran turismo 4 og ps3 så blir det vel gran turismo 5 om 10 år Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Skikkelige bilspill får man nok nesten utelukkende på pc. edit: unntaket er vel RBR, men det er jo ikke spillbart med stikke. edit2: innlegget under faller på sin egen urimelighet Endret 5. mars 2007 av freke Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synes bilspillene hittil er bare jalla og det inkluderer definitivt GTR . Synes Gran Turismo er nærmest realisme egentlig så ville ventet til Gran Turismo 5 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gran Turismo er ikke akkurat det jeg forbinder med realisme akkurat. Når jeg smeller i autoværnet i 200 km/t skulle vel bilen teknisk sett sett ut som en filledokke men det gjør den ikke i GT4 i alle fall, der bilen ser like fin ut selv om jeg har kjørt herpa i gresset hele dagen. Dekkene derimot kan se litt sint ut etter en slik behandling. GTR derimot gir deg ødelagt bil om du kjører for kjært på en stein. Eller RBR hvor du kan ende opp med å bli redda med helikopter vis du kjører i grøfta for kjært. GT serien er fin arkade det, men er du ute etter realisme tar du frem noe annet. Blir vel som å si at Collin rallyspillene er realistiske Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Forza 2 når det kommer ut, blir det mest realistiske noensinne. Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det mest realistiske Forza så langt ja. Men høyst tvilsomt den mest realistiske simulatoren Lenke til kommentar
freke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Richard Burns Rally. Ute på pc, ps2 og xbox. Løp og kjøp, før det forsvinner. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har aldri sett spillet før. Jeg antar vel at jeg burde kjøpe PC-versjonen da, siden den fikk best karakter ;P Lenke til kommentar
freke Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ja, det er jo den beste versjonen. Du bør ha et par gig ram da, men det bør flyte greit på de fleste av dagens maskiner. Versjonene er forøvrig helt like, bortsett fra et par grafiske glitcher som ikke er i ps2 versjonen. Vann som mangler i dammer og slikt når det regner. Endret 6. mars 2007 av freke Lenke til kommentar
HWE Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har aldri sett spillet før. Jeg antar vel at jeg burde kjøpe PC-versjonen da, siden den fikk best karakter ;P 8090231[/snapback] PC versjonen er definitivt bedre enn xbox versjonen ihvertfall. Kjørte endel på xbox før jeg fikk det på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå