Patrick de Maar Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som vet om et program som kan gjøre .avi filer om til filer som en DVD spiller kan spille av, og et program som kan lage en meny som fungerer med DVD spilleren slik at jeg kan velge hvilken .avi fil(m) jeg vil spille av. Elendig formulering, men kriteriene er: *Kan konvertere .avi filer til DVD filer *Kan lage en meny slik at jeg kan velge hvilken film jeg vil spille av. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Har Nero muligheten for noe slikt? I så fall har jeg Nero liggende på en cd her et sted. *Dette var ikke ment som bump, den skulle egentlig inn i førsteposten* Endret 2. mars 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nero kan brenne .avi-filer til vanlig DVD-format. Når jeg har gjort dette noen få ganger, har det tatt hele 3 (:o) timer (har litt dårlig PC og, da)! Da får du også med en liten meny hvor du kan velge mellom de ulike filmene du har valgt å brenne. Det er ikke undermenyer og slikt, og dersom du kun brenner en film, kan du ikke dele den opp i kapitler (etter det jeg har skjønt). Du kan jo selvfølgelig dele opp filmen manuelt først i et annet program, for å så legge dem inn i nero, men det blir jo litt pes. Burde finnes programmer som gjør dette bedre. ER også godt mulig at jeg ikke veit om alle mulighetene som Nero har ... Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå