eab Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei I kveld tok kjøleren på mitt radeon9800pro kort kvelden, men heldigvis var butikkene åpne så jeg fikk tak i en ny kjøler. Smekket sammen kjøler/kort og var kanskje litt uforsiktig. Nå er det så og si BARE artifacts på hele skjermen ved kjøring av 3dapplikasjoner. Enten har jeg vært litt uforsiktig, eller så har kortet fått varige mén etter "varmgangen". Uansett så trenger jeg et nytt skjermkort og der trenger jeg deres hjelp Har ikke fulgt med på pc-fronten siden P3 var det hotteste av det hotte. Har sett på demovarene til komplett, men det eneste de har av agp kort for øyeblikket er XFX GeForce 7600GS som var lovlig dyrt. Så dersom du vet om et AGP kort med tilsvarende eller bedre ytelse enn 9800 kortet vil jeg veldig gjerne høre om det Kravene er altså: like bra eller bedre enn 9800pro tv-ut billig Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette 7600GS-kortet er litt billigere. Ellers har du X1600 Pro som er noen kroner billigere enn det igjen. Dette er vel området du bør lete i for ikke å komme under ytelsesterskelen til 9800-kortet ditt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bruktmarkedet er ikke så dumt å titte på. Er et ubrukt 6800gs (overklokket fra fabrikk) her: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=82918 Holder fortsatt bra dette kortet, en GOD del bedre enn 7600gs er det også. Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Tusen takk for forslag, tror nok jeg hadde gått meg vill i jungelen uten litt hjelp. Ting var bedre før, da var det bare geforce3 og radeon 8500 som gjaldt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå