Mr.Blonde Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Thermaltake Blue Orb II blir sannsynligvis min nye kjøler, men er usikker på om den passer til mitt hovedkort uten å evt måtte fjerne den lille viften som står omtrent rett ved siden av sokkelen(oppe). Noen som vet? Endret 2. mars 2007 av Mr.Blonde Lenke til kommentar
strexx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 det kan nesten se ut som den cpu kjøleren blir litt stor??' både kjølblokka vedsiden av cpu og ramslot'ene ligger vel litt for nærme til at det er plass til en cpukjøler med 120mm vifte i.. har du en 120mm vifte liggenes, hold den over cpu og se om det er plass ved siden av, og da gjerne mer enn et par millimeter for husk at på cpu kjøleren er kjøleribbene litt bredere enn 120mm Lenke til kommentar
Mr.Blonde Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hmm.Takker for tipset. Har for så vidt målt og funnet ut at den ikke passer. Men har sett et sted at en fyr som skulle selge pc'en sin hadde samme hovedkort som meg og den kjøleren. Vet bare ikke om han har fjernet den viften jeg nevnte og om han bruker de nærmeste minne-slot'ene. De to som evt blir problemet. Vet jo at kjølere ikke er i full størrelse helt nede også, men blir bredere i høyden. Så det kan gå, men har ingen anelse. Irriterende at det ikke står på Thermaltake sin side om den er kompatibel eller ei. Endret 5. mars 2007 av Mr.Blonde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå