Lch Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hvor lite lure går det an å bli? Man legger ikke en non-public beta på en public ftp, gjør man vel? Den er fjernet nå, men IGI2-betaen, build 385, lå altså offentlig tilgjengelig på en ftp. Akk. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Og gjett hvem som har den i sitt eie nå? :wink: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Måtte teste det siden folk snakka om det. Det er en demo... nja.. sier jeg. Vet ikke hva dere andre synes om det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ka har eg gått glipp av? Ble den første posten slettet eller? DAMN IT! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Nei, men Noen tipset sikkert om at beta lå public eller så oppdaget de muligens at belastningen økte litt mer enn forventet. Ingen vits i å poste en URI som ikke funker, sjø. :smile: Eller en URI som gir meg juleferie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Enig! Ikke vært nedlastinga engang og den bøøøøøgggggeeeerrrrrr !!!!!!! Den er overalt nå da. Finnes på Winmx, Kazza, DC etc etc Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hehehe skjønner ikke folk som laster beta. Ingenting er bedre en final version. kaster ikke bort tiden på spill som ikke funker helt som de skal. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Ingen vits i å poste en URI som ikke funker, sjø. :smile: Trodde jeg spotta en type-o, så sjekka litt opp. Uniform Resource Locator (world wide web address) Universal Resource Identifier (web; less common) less common, kansje derfor at jeg trodde det var feil. :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Beta kan være morsomt det. Husker jeg fikk tak i Warcraft II betaen (elns) da jeg kun var en liten |_337-sneip. :wink: Da måtte man høste stein. Og det var en del stemmespor i betaen som var fjernet i final. Jeg og broderen lå på gulvet og lo så vi ristet. Og introfilmen på C&C Generals var definitivt lovende. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 01:30, skrev letmein:Trodde jeg spotta en type-o, så sjekka litt opp. Heh, der lurte jeg deg. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå