Gå til innhold

Xbox.. dårlig kvalitet?


Anbefalte innlegg

Heisann.. kjøpte min xbox for noen mnd'er siden.. alle spillene omtrent hakker å henger seg noen ganger.. kjøpte crackdown nå forige fredag.. så vidt fått spilt det.. har aldri vært ute av maskinen..

 

Nå hakker det å det henger seg så jeg åpnet opp å sku ta ut cd'en da så jeg det var riper i en ring på cd'en..

 

Noen vært borti noe lignende? spillet har aldri vært ute av konsollen engang Oo

 

Har aldri vært borti noe sånt på playstation eller andre konsoller..- :hrm:

 

men jaja.. hva gjør jeg nå? får jeg nye spill? de er kjøpt på elkjøp.. eller ny xbox? også kjøpt på elkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.. kjøpte min xbox for noen mnd'er siden.. alle spillene omtrent hakker å henger seg noen ganger.. kjøpte crackdown nå forige fredag.. så vidt fått spilt det.. har aldri vært ute av maskinen..

 

Nå hakker det å det henger seg så jeg åpnet opp å sku ta ut cd'en da så jeg det var riper i en ring på cd'en..

 

Noen vært borti noe lignende?  spillet har aldri vært ute av konsollen engang Oo

 

Har aldri vært borti noe sånt på playstation eller andre konsoller..-  :hrm:

 

men jaja.. hva gjør jeg nå? får jeg nye spill? de er kjøpt på elkjøp.. eller ny xbox? også kjøpt på elkjøp?

8063397[/snapback]

 

 

 

Spørs om det er noe galt med xboxen din. Er det xbox 360??

Lenke til kommentar

Forutsatt at dette ikke er din skyld, og du ikke har gjort noe som kan forårsake slikt resultat, så kan du henvise til forbrukerkjøpsloven §§33-34. Disse igjen henviser til kapittel 11 i samme lov. dette for å kunne få erstatning for spill/ødeleggelser.

 

uten å ha sett enheten, så ville det være en ide å ta den med da det også er feil med selve enheten som gjør dette. ha i mente at microsoft er nokså bastante på at 360 ikke ødelegger spill, og det kan være problematisk å få gjennomslag hos butikken.

 

for min del hentet jeg ny xbox og nye spill i dag etter en tilsvarende sak, hvor butikken gav meg medhold :)

 

 

edit; presisering av loven.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Playstation 1 spillene mine fungerer fortsatt.. å de har jeg behandlet mye værre å lånt bort osv.. disse spillene har gått rett fra maskinen å rett inn i coveret.. crackdown har bare vært i maskinen.. som alltid har stått stødig å aldri veltet mens jeg har hatt den.

 

noen spill og konsollen er fra lefdal å noen spill fra elkjøp så jeg får vel ikke igjen om jeg bare kommer med et ødelagt spill til elkjøp?

Lenke til kommentar

360'en er rimelig skjør ja. Du har ikke rørt på den i det hele tatt mens den har spunnet platen ? Skal nesten ingenting til før de kan bli ripet opp da.

 

Ta med kvittering og vis ripene på spillet så burde du få et nytt spill. Men hvis du sliter med alle spillene dine så er nok ikke maskinen helt god heller.

Endret av ragnar21
Lenke til kommentar
Playstation 1 spillene mine fungerer fortsatt.. å de har jeg behandlet mye værre å lånt bort osv.. disse spillene har gått rett fra maskinen å rett inn i coveret.. crackdown har bare vært i maskinen.. som alltid har stått stødig å aldri veltet mens jeg har hatt den.

 

noen spill og konsollen er fra lefdal å noen spill fra elkjøp så jeg får vel ikke igjen om jeg bare kommer med et ødelagt spill til elkjøp?

8063530[/snapback]

Selger er ansvarlig for de skader produktet de solgte har laget, dette uavhengig om spillene kommer fra lefdal eller dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...