Gå til innhold

Sonic, noen som har fått seg det? (wii)

Lomaxz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke tak i Sonic i dag men jeg fikk Kororinpa på Edwis Leker.

Andre som sliter med at Elkjøp rett og slett er late med å få inn spill på release datoen?

Elkjøp Giganten i Åsane har enda ikke fått inn Crackdown eller Excite Truck, de har heller ikke fått inn flere Wii som jeg har sett er begynt å bli vanlig flere steder...virker ikke som Elkjøp her ihvertfall engasjerer seg så hardt. Heromkring er det bare Spaceworld og lekebutikkene som faktisk tar inn spillene på lanseringsdagen. Begge pleier å ha rimelig dårlige priser, så er begynt å bli møkkalei av hele greia her.

Lenke til kommentar

Fikk Sonic idag.. :D men, skal det ikke egentlig komme ut imorgen?

Men, uansett.. Virker som ett veldig bra spill.. :) Selv om Excite truck som jeg fikk samtidig virker enda bedre! ;) Har ikke fått spilt så mye idag da.. men, kan poste litt flere erfaringer imorgen, siden jeg sikkert har fått spilt litt mer da.. ;)

EDIT: Det er vel såvidt jeg vet kontrollene på 360 versjonen og sånn som har fått pes.. Men, det virker som fungerer veldig bra på Wii! :)

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar

Andre som sliter med at Elkjøp rett og slett er late med å få inn spill på release datoen?

Elkjøp Giganten i Åsane har enda ikke fått inn Crackdown eller Excite Truck, de har heller ikke fått inn flere Wii som jeg har sett er begynt å bli vanlig flere steder...virker ikke som Elkjøp her ihvertfall engasjerer seg så hardt. Heromkring er det bare Spaceworld og lekebutikkene som faktisk tar inn spillene på lanseringsdagen. Begge pleier å ha rimelig dårlige priser, så er begynt å bli møkkalei av hele greia her.

8064940[/snapback]

Jeg venter fremdeles på at Elkjøp i Bergen skal få inn Wii, siden det er der jeg har et gavekort.

<_<

Lenke til kommentar

8064940[/snapback]

Jeg var å spurte etter Supreme Commander hos Elkjøp Moa (ålesund) da jeg ikke fant det i hyllene deres. De jeg spurte hadde ikke hørt om spillet og viste heller ikke når det hadde release. Spillet hadde de på lager, der har det sikker lagt god stund (snart 2 uker siden release?).

Jeg tok en kjapp titt på Wii utvalget deres og fant ikke stort mer enn hva jeg fant på release dagen.

Lenke til kommentar

8064940[/snapback]

Er helt enig med deg der.

Elkjøp her i Haugesund får heller aldrig inn spill til den daton dem utgis!

ventet på Zelda TP før jul, men det kom jo ikkje før langt uti Januar.

Mange andre spill dem ikkje har nå som skulle vert ute.!

Lenke til kommentar

så langt har jeg ikke fått spilt så mye.. rundt 2 timer tilsammen... Men, virker som et middelmådig spill.. Hvor det er veldig lite historie, og blir veldig mye å få sonic til A-B.. Iallefall kun det jeg har gjort hittil.. Mye morsomere om man fikk litt andre utfordringer innimellom... Får se om det kommer etterhvert..

Grunnen til at jeg ikke har spilt så mye Sonic er at jeg fikk Excite truck samtidig, som er ett kjempe bra spill.. :D

Lenke til kommentar

Hos Elkjøp er man helt avhengig av at den lokale butikken har en oppegående kar som bestiller spill for at de nye titlene skal komme inn raskt. Ingen automatikk i at de forskjellige butikkene får tilsendt nye utgivelser.

Før var den lokale Elkjøp horribel, nå har en ny kar fått ansvaret og alle topptitlene har vært på plass på lanseringsdagen.

Lars

Lenke til kommentar

Kjøpte det nettopp, har ikke fått spilt så mye. Det virker litt vrient med tanke på styringen, men det er vel noe man kommer inn i. Ellers savner jeg muligheten til å "oppdra" chaos som man kunne på GC, det var mye av gameplayet...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
så langt har jeg ikke fått spilt så mye.. rundt 2 timer tilsammen... Men, virker som et middelmådig spill.. Hvor det er veldig lite historie, og blir veldig mye å få sonic til A-B.. Iallefall kun det jeg har gjort hittil.. Mye morsomere om man fikk litt andre utfordringer innimellom... Får se om det kommer etterhvert..

Grunnen til at jeg ikke har spilt så mye Sonic er at jeg fikk Excite truck samtidig, som er ett kjempe bra spill.. :D

8069339[/snapback]

Det er jo det som ER Sonic! Å gå fra A til B fort som faen er kjernen i ethvert bra Sonic-spill.

Når de begynner å legge inn byer, butikker, sidequests, og shitty friends får man Sonic The Hedgehog til 360/PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...