4588pkdkrikue5c Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Heisann, Er det noen mulighet for å innstalere Windows XP på nytt i f.e.k.s VMware, og derretter starte opp hele maskinen ifra denne filen? Legge den inn på harddisken, legge den inn i boot.ini filen og starte den innstalasjonen? Jeg vil helst være inne i Windows for å konfigruere, og passe på at alt går riktig for seg. Har siste versjon av VMware Workstation innstalert nå. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei det er ikke mulig . Du MÅ ha ett eller annet host os som booter først Deretter kan du boote hvilketsomhelst virtuelle os fra host os'et- Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Okei, så jeg kommer derfor ikke foruten å innstalere Windows på vanlig måte? Husker noen om det er støtte for S-ATA i Windows XP Service Pack2 ? Har en Samsung harddisk, men den bruke Sillicon Image driver tror jeg, iallfall funker den.. Vurderer å lage en egen Windows CD med alt jeg trenger på, så da kan jeg jo inkludere driverene om jeg finner dem Er det å ambefale eller? Har prøvd å lage en, for så å innstalere i VMware, men da er jo skjermkort o.l standard så det er vell ikke så rart resultatet blir dårlig da Endret 2. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå