Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vaskemaskinen min "hopper"! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De selger jo noen gummiting vaskemaskinen skal (bør) stå på der de selger vaskemaskiner. Vidundersaker altså...

Har du prøvd det? Noen ganger hjelper de, men vel så ofte gjør de vondt verre. En vaskemaskin er bygget for at innmaten skal fjære inne i kabinettet. Disse gummiføttene fjærer litt og hvis de "fjærer i utakt" med innmaten i maskinen så blir resultatet enda mer risting. Jeg har sett maskiner som har hoppet av gummiføttene....

Lenke til kommentar

Min bråker så ille at huseier klager på det. Har en gammel miele fra midten av 80-tallet på over 120 kg. Kan ikke skjønne hvordan den klarer å hoppe. Gulvet er litt skjeivt, men har dytta en perm under der. Hjalp lite desverre.

Lenke til kommentar
Som sagt så hopper vaskemaskinen min bortover golvet under sentrifugering,

8063221[/snapback]

Det er ikke det at du pakker maskinen for full av klær...? Jeg har erfaring med at enkelte typer vaskemaskiner (med tromler uten vekter/svinghjul) lett får ubalanse hvis det er for mye klær i maskinen. Da kan ikke klærne bevege seg i trommelen når man sentifugerer, og blir kladdet til veggene i trommelen, med hopping og risting som resultat.

Lenke til kommentar
De selger jo noen gummiting vaskemaskinen skal (bør) stå på der de selger vaskemaskiner. Vidundersaker altså...

Har du prøvd det? Noen ganger hjelper de, men vel så ofte gjør de vondt verre. En vaskemaskin er bygget for at innmaten skal fjære inne i kabinettet. Disse gummiføttene fjærer litt og hvis de "fjærer i utakt" med innmaten i maskinen så blir resultatet enda mer risting. Jeg har sett maskiner som har hoppet av gummiføttene....

8080269[/snapback]

Har prøvd det ja, vi bruker det her hjemme :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...