xFreakyx Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Heisann! fant ingen tråder om selve Roboblitz her. så jeg lager en her nå. for jeg har et virkelig kjett problem, jeg tenkte jeg skulle prøve Roboblitz på pc'n min siden jeg har fått nytt Grafikk kort og greier. så lastet ned Demo av spillet og skulle starte det! men så plutselig kom det poppendes opp en feil som dette; (filename not found) [in kernel32.dll] (filename not found) [in MSVCR71.dll] (filename not found) [in Robogame.exe] noen som har samme problem? veldig triste greier, nå som jeg var forberedt på og teste Unreal3 engine på pc'n min: -Gainward Geforce 8800GTX 768MB -AMD Athlon 64 Dual-Core 4200+ -1024Mb Ram og ps; har installert nyeste drivere av Nvidia osv Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du kan prøve det på XBox 360 istedet! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Du kan prøve det på XBox 360 istedet! 8063770[/snapback] har prøvd det på xbox360,. likte det ikke helt på den. men vil teste nye grafikk kortet mitt nå, og visst det funker bra så kjøper jeg spillet heller på pc Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 men ingen som har peiling på hvordan man fikser dette problemet? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 men ingen som har peiling på hvordan man fikser dette problemet? 8101424[/snapback] Kanskje det hjelper å poste i rett forum? Dette hører til i enten "Hardware" eller "Programmer/Software". Kanskje "Windows". Ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå