Hoppesagåsa Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg driver å leker meg litt med gimp. Det som er fryktlig irriterende, faktisk uutholdelig, er at alle disse småvinduene hele tide forsvinner i bakgrunnen når man f.eks jobber med et bilde i over hele skjermens flate. Det må da finnes en mulighet slik at disse alltid ligger øverst på skrivebordet? Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 VEl.. ikke akkurat always on top tror jeg.. men det er jo bare å sette focus innstillingene da.. Slik at du må trykke øverst på vinduuet for å få fokus.. Husker ikke helt kvordan dette gjøres i gnome.. selv bruker jeg enlightenment...:smile: Ptomania Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er lett :smile: Dvs. jeg antar du bruker Sawfish (standard WM i Gnome etter etter de droppet Enlightenment). Da kan du gå inn i vinduets meny og velge 'upper layer' eller noe slikt. (Husker ikke eksakt ordet og jeg har ikke Sawfish inne på maskinen jeg sitter på nå) Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Sorry Langbein, det valget finnes ikke der. Jeg bruker forøvrig Bluecurve, så det kan jo hende at RH har gjort noen modifikasjoner der også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå