VisualStudio Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 HEY! Jeg vet det er mange her på forumet som HATER og noen liker også piczo Men! Jeg skal opprette en side med ANTI-PICZO! -På rent faenskap Og siden jeg skal lage anti-piczo er det sikkert noen som er mer enn villig nok til å hjelpe meg med et "registrèr bruker" script? Tenkte det bare skulle være en liten minner for disse piczo brukerne bare så de får se hvor mange som joiner anti-piczo etterhvert Ikke noe forum(enda) bare registrer bruker script (det skal jo egentlig ikke være noe å gjøre da, men bare sånn så man kan få opp på forsiden "xxx antall registrerte brukere" og hits på siden. Gjerne noe annet hvis dere har noen forslag og Og dere som er for Piczo, kan dere venligst ikke poste her? Vi vet at vi "det er ikke verre enn å la hver å gå inn på siden da", vi har skjønt det. Takk for støtten mot piczo... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal gjerne registrere meg på en sånn side jeg, men ville allikevel sagt at denne siden kanskje er noe feilpostet Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 PHP-script som sjekker IP -> mysql databse -> side som viser postene Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå