Christian86 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal visstnok være konkurssalg, og jeg undres. er dette for godt til å være sant? mac Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Riktignok kjøper bedrifter inn uten mva, men allikevel var nå det en veldig god pris. 7000 for en bra spekket Macbook pro er jo pent. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Grusomt skeptisk. Forskudd fra en som har vært medlem litt over 1 uke? Jeg er fristet...ingenting som en macbook Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Et meget bra kjøp. Men meeeget skeptisk når en uten karakterer og ny kunde plutselig skal selge for, hvor mye var det igjen? over 80000! Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sjekk svaret som jeg får, jeg stillte selgeren et spørsmål.. Mvh Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 http://bubblare.no/posten_skeptisk/ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Sjekk svaret som jeg får, jeg stillte selgeren et spørsmål.. Mvh 8063655[/snapback] ser ikke noe jeg? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 da har han vel kjørt "vis svar kun til den som spør". Hva var spm + svar? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lukter svidd lang lang vei........ styr unna Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er skeptisk på grunn av forskuddsbetaling, men bor bare en time unna så jeg sendte spørsmål om det er mulighet å hente personlig og eventult betale kontant, ska si fra hvis jeg hører noe... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Er skeptisk på grunn av forskuddsbetaling, men bor bare en time unna så jeg sendte spørsmål om det er mulighet å hente personlig og eventult betale kontant, ska si fra hvis jeg hører noe... 8064126[/snapback] hvis han sier ja, kan du ordne for meg og da? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er skeptisk på grunn av forskuddsbetaling, men bor bare en time unna så jeg sendte spørsmål om det er mulighet å hente personlig og eventult betale kontant, ska si fra hvis jeg hører noe... 8064126[/snapback] hvis han sier ja, kan du ordne for meg og da? 8064166[/snapback] Jeg vil si fra når jeg vet mer... (må mase på foreldrene min og ) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har stilt samme spm. Spent på svaret Dog så bor jeg ikke der oppe, men jeg kjenner noen som bor i Tr. heim..ikke så langt unna Lenke til kommentar
snarius Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sjå HER. Det er endå ein auksjon frå same person. 15 stk. Nokia N80 til spottpris. Les spørsmåla og svara Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det en bra deal? (Mac) Bor rundt 25 min. unna Steinkjer, så er null problem å kjøre. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er jo åpenbart en skurk. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ut i fra svarene selgeren kommer med tror jeg det er et dårlig svindelforsøk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tror det er svindler, styr unna. Men vis du bor nesten ved han, så spør om du kan hente den personlig. Vis ikke så styr unna.. Lenke til kommentar
bergen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå er det vel slik at når et firma går konkurs så hindres all adgang til lokalene og alt som tilhører firmaet. Den eneste som har tilgang til dette er advokaten eller lignende som har ansvaret for konkursboet, INGEN andre. Så at denne figuren skal kunne selge alt dette så billig synes jeg er veldig rart. At han heller ikke vil la folk hente varene eller se de tyder på at de ikke eksisterer! STYR LANGT UNNA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kaster meg på skeptisk-bølga her... Dette er visstnok en kjent svindler som har prøvd seg flere ganger før... Kan lese mer om det på mac1.no, hvor denne annonsen også har blitt diskutert. Mvh. TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå