Gå til innhold

Nye fonts til photoshop

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat startet med photoshop, men jeg ble veldig skuffet over det lille utvalge av fonter jeg kunne bruke. Jeg kjørte Fonts i kjør (ctrl + r) og fant ut at det var fryktelig få fonts å velge mellom.

Spørsmålet er hvor jeg kan finne nye fine fonts? Jeg har prøvd å laste ned diverse på freefonts.com/net osv men finner bare stygge, eller dårlige fonts der.

Noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et til problem, før jeg laget denne tråden lastet jeg ned diverse gratise pakker med fonts, mange tusen faktisk. Det har resultert til at det er max uoversiktelig for meg når jeg skal velge fonts, hvordan kan jeg slette alle jeg har lasta ned utenom de som følger med windows?

Har enda ikke funnet noen løsning på dette..

Lenke til kommentar

http://www.download.com/The-Font-Thing/300..._4-1519711.html

Med den saken kan du se gjennom valgte mapper med uinstallerte fonter, og se hvilke fonter du har lyst til å installere og ei. Tror du kan velge å installere fonter enkelt fra det programmet der også uten å måtte fly rundt i mappestrukturen selv. Fordelen er at du slipper å installere alle for å se de, for det hadde tatt lang tid, og PCen din hadde grått om den måtte ha tusener av fonter installert.

Edit. Aha, jeg misforsto. Hva med å gå innpå Fonts-mappa, velge å vise som Detaljer/Details, sortere etter dato endret og slette alle som er av nyere dato? Det er et enkelt skille å dra i mappa mi iallefall.

Endret av pederk
Lenke til kommentar
Edit. Aha, jeg misforsto. Hva med å gå innpå Fonts-mappa, velge å vise som Detaljer/Details, sortere etter dato endret og slette alle som er av nyere dato? Det er et enkelt skille å dra i mappa mi iallefall.

8074436[/snapback]

Takk for bra svar! Det fungerte supert, nå ble jeg kvitt alle de stygge fontene :), noen fungerte ikke engang! Skulle vært en eller annen form for kvalitets sikring innen fonter, slik at de må kjøres igjennom et standarisering program slik at de i hele tatt fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...