Gå til innhold

Får ikke lyd på pcen etter formatering :( ?

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har fått et prob. Jeg får ikke noe lyd på maskinen min etter at jeg formaterte hele hardisken i går. Ja har innstallert alle drivere til lydkorte osv som følger med + vært på sidene til creative for å finne nye drivere å sett om det funka. Men det funket heler ikke. Har også sett om lydinnstilingene står på skrud av eller at lyden er skrud ned. Men det er den ikke. Noen her som har noe tips om hva jeg kan får gjort for å få lyden tilbake ??

Har Hovedkort MSI K8N Diamond med innebygd lydkort, har et creative sound blaster live 24-bit on board audio kort.

Takk for alle svar

Mvh Hitman :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk inn på creative speaker settings og tok bort digital output only så funka lyden . Men etter jeg hadde skrud av maskina og skrud den på igen. Så funka ikke lyden . Da så jeg om den hadde skrud seg på digitale output only igen. Men det hadde den ikke. . Er merklig. Er vel kansje noe med driveren??. Kansje jeg har feil driver eller noe ? Jeg installerte værtfall den creative sound cden jeg fikk med maskina. Så det burde værtfall ikke være noe feil driver.... ? virker rart detta her :roll::roll:

Endret av Hitman2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...