hean Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei, lurer på om det r mulig å få litt rask hjelp her. Datamaskinen hjemme på Sunndal har klikka mens jeg selv bor i Trondheim. Beskjeden jeg får er at den viser ett bilde med 5 forskjellige valg, uansett valg som bli valgt kommer bare samme meny opp igjen. Etter en telefonsamtale har jeg fått med meg at valgene skal være ca slik: 1. Oppstart i sikkerhetsmodus 2. Sikkerhetsmodus med nettverk 3. Sikkerhetsmodus med ledetekst 4. Siste fungerende konfigurasjon 5. Starte windows på vanlig måte Gjennom telefonsamtalen prøvde vi som sagt alle mulighetene men PC-en gikk visst bare i ring uansett. Kan noen fortelle kort hva hver av disse oppstartene betyr. Kom gjerne også på en løsning hvis på problemet hvis du har vært borti dette fra før. Alternativet er at jeg må kjøre hjem til Sunndal i kveld! Takker for alle svar Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) 1. Starter windows i sikkermodus (smak på order), der du eventuelt kan endre på ting for å få vanlig windows oppstart til å fungere. 2. Sier seg selv (du vet vel hva et nettverk er ikke sant?). 3. Sikkermodus med commando teksten. (versjon av dos, i windows) 4. Velger det oppstarts valget som fungerte. 5. Starte windows på vanlig måte Men jeg har ikke peiling åsen man kan fikse problemet. Endret 2. mars 2007 av Arath Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 1. Starter windows i sikkermodus (smak på order), der du eventuelt kan endre på ting for å få vanlig windows oppstart til å fungere.2. Sier seg selv (du vet vel hva et nettverk er ikke sant?). 3. Sikkermodus med commando teksten. (versjon av dos, i windows) 4. Velger det oppstarts valget som fungerte. 5. Starte windows på vanlig måte Men jeg har ikke peiling åsen man kan fikse problemet. 8063261[/snapback] Takker for svar.... desverre ble nok til at jeg måtte ta en systemgjenoppretting gjennom telefon, den foregår ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå