Gjest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 http://www.mrdoob.com/lab/PV3D/acid_cubes.html Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men ikke verdt en egen tråd. Skal innrømme at bidragene dine til forumet er bedre enn før da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Den var så treffende synes jeg. jeg måtte sitte med den lenge. Men når jeg tenker over det nå, er det kanskje ikke verdt en egen tråd. Men ihvertfall mere værdt en de dumme testene Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Den var så treffende synes jeg. jeg måtte sitte med den lenge. Men når jeg tenker over det nå, er det kanskje ikke verdt en egen tråd. Men ihvertfall mere værdt en de dumme testene 8063228[/snapback] you bet! Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 var litt tøff den der. men ikke verdt en egen tråd nei. kan jo få epileptiske anfall av den hvis man beveger den for fort:p Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 En unødvendig post + kommentarer er slettet. Hold dere seriøse, selv om dere er i ot-baren . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 bra denne ,men hadde grafikken vært bedre hadde den vært mye bedre Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 bra denne ,men hadde grafikken vært bedre hadde den vært mye bedre Det er vell heller begrenset hva en kan lage i flash.. Uansett, jeg satt livredd for at noen skulle skrike eller noe jeg, men uansett så var den stilig å se på * Tips, lagre siden og ha den som skrivebordsbakgrunn.. Det er faktisk mulig og ha SWF inne i en HTML fil som bakgrunn Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva var så spesielt med denne? Det var jo bare kjedelig å se på...skjedde ingenting utenom at fargene ble annerledes og man så det fra andre vinkler. Med andre ord: KJEDELIG! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Eg syntes faktisk at den var både stilig og morsom. Var det nokon som la merke til at bevegelsene kunne styrast med musa? Andy Pandy: Du kjem til å måtte jobber hardt med C++`en før du kan lage noko tilsvarande. Og storkoding av denne typen tar lang tid i C++ og vil virkeleg kjedeleg. Endret 3. mars 2007 av Jankee Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hva var så spesielt med denne? Det var jo bare kjedelig å se på...skjedde ingenting utenom at fargene ble annerledes og man så det fra andre vinkler. Med andre ord: KJEDELIG! 8065412[/snapback] Hiver meg på denne, men smaken er som ræva! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skal den bruke en halvannen evighet på loade? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skal den bruke en halvannen evighet på loade? 8066558[/snapback] Var sånn hos meg og. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 åpnet på ett kvart sekund på meg Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Den var så treffende synes jeg. jeg måtte sitte med den lenge. Men når jeg tenker over det nå, er det kanskje ikke verdt en egen tråd. Men ihvertfall mere værdt en de dumme testene 8063228[/snapback] Testene er en sport nå. Ergo, ny trend som suger. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 De som synes dette er morsomt har fritidsproblemer Sitte i evigheten og se på en animasjon som det står loading på... *Fun* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Var jo stilig. De første 20 sekunda. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Var jo stilig. De første 20 sekunda. 8072640[/snapback] ja Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Forklar litt nærmere hvordan man får denne som bakgrunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå