Gå til innhold

Kritikk av fiskeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit:) Du er jo flink jo! etter min mening:D

Offtopic..:

Hvordan fikk du .com..? Måtte du betale eller hva..

Lyst til å lage egen hjemmeside jeg å...!

Lykketil videre med sida :thumbup:

Keep up the good work:)

Lenke til kommentar

Veldig fin side!

Den grønne streken som starter først, så blir den borte bak menyen også kommer den tilbake der det står hvilken side du er på og sånn var veldig tøff! Bare at den skulle ikke ha fortsatt videre til høyre, synes jeg selv om det ser tøft ut.

Kanskje toppen der skulle ha vært en link til forsida igjen?

punq: Ja, han måtte antakeligvis det hvis ingen kjøpte det for han og fortsetter å betale for han.

Han fikk .com domene ved å bestille hos en host, som f. eks one.com. Er ikke verre ;)

Men håper du har oppe det designet mer! Jeg driver også litt med fisking om sommeneren, hi hi

Lenke til kommentar
Hei.

Holder på å lage en webside om ørretfiske.

Begynner å bli ganske fornøyd med siden, men kom gjerne med innspill/kritikk.

Kan legge til at jeg har brukt joomla.

Link

8062707[/snapback]

Ok, når jeg ser et slikt design, så tenker jeg

1. Proff designer som breefer

eller

2. Gratis template...

I dette tilfellet, så har du brukt en template.. faktisk, mange som bruker.. her er et eksempel http://www.holyan.com/

Her er også en demo av templaten fra dem som har laget den

http://demo.rockettheme.com/apr06_1/index....&id=16&Itemid=2

Faktisk... helt identisk til din.. du har jo bare byttet bilde og fjernet omplassert navigasjonen...

:thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Heisann.

Har aldri sagt at jeg har laget templaten heller. Har kjøpt og betalt for den hos rockettheme. Men har modifisert den litt da. Er det noe galt med det da? Er jo istand til å redigere templaten selv om jeg ikke har laget den.

Burde kanskje ha skrevet det i første post at jeg ikke har laget templaten, men tenkte ikke på det.

Endret av gerri28
Lenke til kommentar
Heisann.

Har aldri sagt at jeg har laget templaten heller. Har kjøpt og betalt for den hos rockettheme. Men har modifisert den litt da. Er det noe galt med det da? Er jo istand til å redigere templaten selv om jeg ikke har laget den.

Burde kanskje ha skrevet det i første post at jeg ikke har laget templaten, men tenkte ikke på det.

8064698[/snapback]

Copyright © 2007 Team Fiskestang.com
Design by RocketTheme © 2006 - All Rights Reserved

Ser du forskjellen?

Lenke til kommentar

1. Hvorfor skal du ha feedback på et design som du IKKE har laget?

2. Jeg skal ikke skulle dra dette så altfor langt.. men jeg tok en google å fant ut at dette designet er et populært design på diverse nedlastingssider for folk som

ikke kan-/gidder-/har råd til design....

Så spørsmålet har du kjøpt dette designet? Eller har du "kjøpt" designet?

Lenke til kommentar

1. Hvis noen kommer med gode ideer så kan jeg jo forandre på templaten. Var iallefall det som var min tanke bak posten.

2.Har betalt for det. Tror du meg ikke så får du høre med Andy Miller hos rockettheme.

Lenke til kommentar

Mange klager du fikk, da. Akkurat som at du prøver å slå deg frem som webdesigner ved å stjele andres design. Forstår du bare prøver å finjustere på sida. Det er kun en ting jeg biter meg merke i. Det er ikke direkte feil å skrive "les mere", men "les mer" virker langt mer profesjonelt. :)

Endret av attach
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Må si jeg ble litt overasket over beskyldningene her. Har ingen planer om å bli webdesigner, driver med dette fordi det er morro.

Takk til dere som kommer med konstruktive innspill  :)

8073737[/snapback]

Ja, det tror jeg på! :!: Men du kan ikke seriøst tro at du kan bruke et gratis design, uten at noen ville merke det? :ermm:

Uansett:

-Bytt header bildet, veldig dårlig kvalitet og ikke bra tatt.

-Bytt copyright til den orginale (eventuelt skrive RockTheme & *det du heter*)

-Bytt den nederste tingen der. Den med "Siste nytt" & "Mest lest".

Lenke til kommentar

Hva er det du babler om? Det er ikke akkurat slik at gerri28 prøver å påberope seg noe som helst her. Han er bare ute etter tips til å forbedre sida ytterligere. Han har dessuten kjøpt designet, så jeg ser ingen grunn til at han må skrive "RockTheme".

Lenke til kommentar
Ja, det tror jeg på!  :!: Men du kan ikke seriøst tro at du kan bruke et gratis design, uten at noen ville merke det? :ermm:

Uansett:

-Bytt header bildet, veldig dårlig kvalitet og ikke bra tatt.

-Bytt copyright til den orginale (eventuelt skrive RockTheme & *det du heter*)

-Bytt den nederste tingen der. Den med "Siste nytt" & "Mest lest".

8074037[/snapback]

Enig!

Uansett om han har kjøpt designet, er det ikke han som har laget det.

Lenke til kommentar

Her er et utdrag fra Terms and conditions hos rockettheme

Modifications: You are authorized to make any necessary modification(s) to our products to fit your purposes. You may not however redistribute or release and modifications as GPL or otherwise. You must also not change or remove the copyright information in the header of the xml descriptor file. You may however remove the copyright from the footer of RTTC templates if needed. Please read the FAQ section in the forums regarding this if you have further questions.

Men har lagt tilbake designed by RocketTheme, har ikke noe imot at det står der, de er jo flinke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...