Stig-Arne Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det mulig å få til en anbefaling side på gamer.no ? Selv sitter jeg å leter etters spill til min nyinnkjøpte Xbox 360, men å skulle lese igjennom flere titalls anmeldelser frister ikke. Så da kunne det jo ha vært en ide med en anbefaling ifra gamer.no på spill siden i forskjellige kategorier og forskjellige konsoller. Eller bare en liten søkemotor hvor man kan sortere etter karakter og type spill osv.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det mulig å få til en anbefaling side på gamer.no ? Selv sitter jeg å leter etters spill til min nyinnkjøpte Xbox 360, men å skulle lese igjennom flere titalls anmeldelser frister ikke. Så da kunne det jo ha vært en ide med en anbefaling ifra gamer.no på spill siden i forskjellige kategorier og forskjellige konsoller. Eller bare en liten søkemotor hvor man kan sortere etter karakter og type spill osv.. 8062456[/snapback] Har du kjøpt premium? Isåfall så er det bare å laste ned demoer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Er en premium ja, har lastet ned noen demoer til nå ja.. Får vel prøve noe flere Men uansett, hadde vært kjekt med en liten søkemotor eller en side med anbefalinger Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har ikke 360 selv. Men får penger snart, så blir vel en 360 snart. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Enig i at en side med anbefalinger hadde vært alfa omega, ofte har du lyst på et nytt spill uten at du vil ha noe bestemt. Da hadde det vært flott med en side hvor du kan se det beste innen hver sjanger. Støttes 100%++ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Forslaget har vore oppe før. Då virka det som det var fleire som ønska seg dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=660275&hl= Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gears Of War, Saints row og GRAW 2 (har GRAW 2 kommet ut?) er vel de mest populære.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 GRAW2 kommer 9 Mars 8067342[/snapback] ok... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hørtes ut som en veldig god ide. Hadde vert snodig med noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå