_Adler_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Grunnen til at jeg spør er at det frampå pc-en er en "glideknapp" med et bluetoothikon. Ved siden av den knappen er det en lik "glideknapp" der man skrur av og på den trådløse nettverkstilkoblinga. Når jeg prøver å bruke knappen, for bluetooth, kommer det opp "No Bluetooth Device". Vil det si at det ikke er integrert bluetooth, eller er det noe annet som jeg ikke vet om?! Er dette rett og slett en standardknapp (som ikke har noen hensikt på min pc), i.o.m. at selve chassiet sikkert blir brukt på andre pc-er av samme sorten? Tok et bilde med mobilen: Takk. Lenke til kommentar
Shark_Civic Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Grunnen til at jeg spør er at det frampå pc-en er en "glideknapp" med et bluetoothikon. Ved siden av den knappen er det en lik "glideknapp" der man skrur av og på den trådløse nettverkstilkoblinga. Når jeg prøver å bruke knappen, for bluetooth, kommer det opp "No Bluetooth Device". Vil det si at det ikke er integrert bluetooth, eller er det noe annet som jeg ikke vet om?! Er dette rett og slett en standardknapp (som ikke har noen hensikt på min pc), i.o.m. at selve chassiet sikkert blir brukt på andre pc-er av samme sorten? Tok et bilde med mobilen: Takk. 8062276[/snapback] Har det samme på min acer aspire 5600, Har aldri hatt no blåtann på den, så jeg er ganske sikker på at den pcen ikke har noe blåtann. Endret 2. mars 2007 av Shark_Civic Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Åja. Er litt rart at knappen blir gjennkjent som en bluetoothknapp. Kanskje knappen kan skru av og på bluetoothsenderen, om man har en slik tilkoblet i USB-porten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå