Gå til innhold

[løst]hvor lenge blir du VAC bannet?


Anbefalte innlegg

kan ikke server admins på VAC servere misbruke VAC? la oss si de misliker en person og gir en VAC ban til personen bare for å være jævlig.

 

kan man bli VAC bannet selv om man ikke bruker cheats? er spørsmålet =)

8072519[/snapback]

 

Ingen serveradmins kan banne noen via VAC. VAC er kun et tillegg til HLDS, som admins ikke kan styre. Det admin kan gjøre, er å banne folk fra de serverne de administrerer.

 

for å bli vac bannet må man sende inn demo og steam:id til valve. så banner de

8072528[/snapback]

 

Feil. Valve tar ikke imot demoer fra noen. De baserer seg kun på VAC. Dette har de presisert uttallige ganger på sitt eget forum.

 

 

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en cheat av en kompis, og prøvde den litt og ble vac banna  :cry:  :wallbash:

men hvor lenge er jeg bannet?

Mvh: en (naiv) idiot

Du er nok permbannet. =D
men jeg synes at jeg burde får en til sjangs  :p
Du får ingen ny sjangs, med mindre du kjøper ny konto.
Er sykt at steam/valve (whatvever) har rettigheter til å permbanne folk, de har tross allt betald steam/valve for å spille..
Egentlig ikke, fordi, som 'One' sier, så skriver du under på 'terms of use' og alt slikt.
De kunne ha bannet folk i en uke, gitt dem max 5 advasler, og hvis en blir bustet 6 ganger, byebye!
Det er mer enn nok cheatere i dag, hvis alle som cheatet i dag hadde visst at de kunne bli bustet fem ganger til før det skjedde noe, så hadde vært enda flere som cheatet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...