Gå til innhold

jobbe skift/turnus, feks 2uker natt, 1 uke fri?

Anbefalte innlegg

Hei folks!

Jeg går i seriøse planer om å skifte jobb om dagen.

Jeg har en guttunge på 11 mnd, som flytter med mora si til Vestfold nå. (Jeg bor selv i Nittedal) Jobben jeg har idag er klønete i forhold til samvær, jobber fra 1230-1900. Dette resulterer til at jeg kun får hatt samvær med sønnen min annenhver helg og det er jo alt for lite!

Derfor er jeg på utkikk etter en type jobb der jeg f.eks. kan jobbe natt i 2-3 uker, så gå hjemme med 1 uke fri.....og fortsatt komme ut av det med en normal månedslønn pga. nattskiftene....

HAR NOEN ET TIPS om hvilke jobber dette kan fungere med?

Takk!

-Allan =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folks!

Jeg går i seriøse planer om å skifte jobb om dagen.

Jeg har en guttunge på 11 mnd, som flytter med mora si til Vestfold nå. (Jeg bor selv i Nittedal) Jobben jeg har idag er klønete i forhold til samvær, jobber fra 1230-1900. Dette resulterer til at jeg kun får hatt samvær med sønnen min annenhver helg og det er jo alt for lite!

Derfor er jeg på utkikk etter en type jobb der jeg f.eks. kan jobbe natt i 2-3 uker, så gå hjemme med 1 uke fri.....og fortsatt komme ut av det med en normal månedslønn pga. nattskiftene....

HAR NOEN ET TIPS om hvilke jobber dette kan fungere med?

Takk!

-Allan =)

8062244[/snapback]

Vet ikke om du har noen utdannelse. På Ringnes er det nattjobbing. Hvor fleksible de er mht turnus vet jeg ikke - bare vet at de er fleksible på vedlikeholdsverkstedet.

Innen samme bransje - styr for all del unna Coca-Cola Drikker. Der styrer de arbeidstiden din etter eget forgodtbefinnende, i alle fall i produksjonen der det er nattjobbing.

Vet ikke om de har nattproduksjon på Diplom-is og ikke kjenner jeg bedriften. Både Ringnes og Diplom-is er jo i nærheten av deg, så hvorfor ikke ta kontakt?

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...