allanoiz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei folks! Jeg går i seriøse planer om å skifte jobb om dagen. Jeg har en guttunge på 11 mnd, som flytter med mora si til Vestfold nå. (Jeg bor selv i Nittedal) Jobben jeg har idag er klønete i forhold til samvær, jobber fra 1230-1900. Dette resulterer til at jeg kun får hatt samvær med sønnen min annenhver helg og det er jo alt for lite! Derfor er jeg på utkikk etter en type jobb der jeg f.eks. kan jobbe natt i 2-3 uker, så gå hjemme med 1 uke fri.....og fortsatt komme ut av det med en normal månedslønn pga. nattskiftene.... HAR NOEN ET TIPS om hvilke jobber dette kan fungere med? Takk! -Allan =) Lenke til kommentar
Mott Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) I Oljen er det jo mye skiftarbeid, og på sykehus, men vet ikek noe om hvordan det er med utdannelse da, Endret 3. mars 2007 av Mott Lenke til kommentar
Suki_gsxr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei folks! Jeg går i seriøse planer om å skifte jobb om dagen. Jeg har en guttunge på 11 mnd, som flytter med mora si til Vestfold nå. (Jeg bor selv i Nittedal) Jobben jeg har idag er klønete i forhold til samvær, jobber fra 1230-1900. Dette resulterer til at jeg kun får hatt samvær med sønnen min annenhver helg og det er jo alt for lite! Derfor er jeg på utkikk etter en type jobb der jeg f.eks. kan jobbe natt i 2-3 uker, så gå hjemme med 1 uke fri.....og fortsatt komme ut av det med en normal månedslønn pga. nattskiftene.... HAR NOEN ET TIPS om hvilke jobber dette kan fungere med? Takk! -Allan =) 8062244[/snapback] Vet ikke om du har noen utdannelse. På Ringnes er det nattjobbing. Hvor fleksible de er mht turnus vet jeg ikke - bare vet at de er fleksible på vedlikeholdsverkstedet. Innen samme bransje - styr for all del unna Coca-Cola Drikker. Der styrer de arbeidstiden din etter eget forgodtbefinnende, i alle fall i produksjonen der det er nattjobbing. Vet ikke om de har nattproduksjon på Diplom-is og ikke kjenner jeg bedriften. Både Ringnes og Diplom-is er jo i nærheten av deg, så hvorfor ikke ta kontakt? Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vist du har vektekurs og billappen så kan prøv deg mobilvekter. Okey lønn og arbeidtiden er normal er 1 uke på 1 uke av med natt arbeid tror jeg. Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Øøøy! Se her ja! Mange forslag, TAKK til dere som har svart! -AL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå