johanf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Bare for å være sikker, Intel Desktop Board DP965LT duger lenge til en E6400? Kommer ikke til å klokke og tenkte å parre det med noe GeIL minne og evt. et XFX grafikkort. Alternativer (med overkommelig pris og begrunnelse), mottas med takk! Takk for info. Endret 2. mars 2007 av johanf Lenke til kommentar
Eske Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 E6400 er en klokkeprosessor. Du vinner utrolig mye på å klokke den. Jeg kjører min E6300 på 3GHz, og det er første gang jeg har klokket i mitt liv. Kjører med en BigTyphoon og et Asus P5B. Kjører stabilt som bare det. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Takk for tilbakemelding. Jeg har hørt at E6400 er klokkevenlig. Da må jeg kanskje fyre opp med litt raskere RAM? Hva kjører du FSB på og hva slags RAM har du? Er det dette hovedkortet du har? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 hmm ... Jeg vurderer et Asus P5B (som har fått masse omtale), men er usikker på hvilket. Det er jo 17 stk. å velge mellom!? Kan noen fortelle meg kjapt hva forskjellene er eller hvor jeg kan sammenligne kortene? Tenkt brukt sammen med et 8800 GTS 320 og E6400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå