Gå til innhold

S.K.A.T.E. - Første gameplay video ute

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

EA har skjerpet seg litt da, nå har de et par interessante titler som kommer; jeg nevner da Army of Two, SKATE som de utvikler selv, også er det jo også EA som gir ut Spore.

8067093[/snapback]

Jepp, emn så må man ikkje glemme Bad Company da, som også ser ut til å ha eit godt potensiale liggende :) Army of Two ser veldig bra ut, følger med på den tittelen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har store forventninger til dette spillet :)

Selv er jeg helfan at Tony Hawk serien, men begynner som sagt å bli litt lei. Kjøpte THP8 p.g.a. grafikken og det at man egentlig kan sette seg ned når som helst og chillen med litt skating. Gameplayet for meg er ikke så viktig i TH seriene. Retyt og slett fordi de er urealistiske og helt umulige i real life.

SKATE derimot, ser mye bedre ut :)

*Håpe på en storby-replica som er SVÆR*

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Likte ikke animasjonene. Synes THP8 ser bedre ut, egentlig. Det virker ikke som de har brukt motion capture, eller så har de bare implementert det dårlig.  :hmm:

8062924[/snapback]

Etter det jeg har forstått, så bruker de ikke motion capture til animasjonene. Istedet blir animasjonene beregnet av prosessoren. Slik kan kanskje noen av de enkelte animasjonene bli litt funky, men overgangen mellom dem vil være helt flytende, altså ingen pussige og plutselige hopp i bevegelsen. Man kan tenke på det som en konstant og intelligent ragdoll-effekt. Gleder meg til å se filmer hvor de bailer. Det tror jeg kan bli hysterisk. :yes:

Lenke til kommentar

Hvis de ikke har brukt motion capture (noe jeg syns virker usannsynlig i utgangspunktet - jeg så klipp fra en motion capture sekvens på mtv - til dette spillet) syns jeg allikevel animasjonene virket solide. Spesielt godt likte jeg måten skateren mister fart på hvis han lander litt på siden. Tror det er noe alle skatere kan kjenne seg igjen i. Tror mange er klare for mer realistisk skating, meg inkludert!

Lenke til kommentar

Det er visst jeg som har røyka feil sokker, tror jeg. De bruker natuligvis motion capture (et kjapt intervju som bevis), men de skal også bruke fysikk i bevegelsene. EA sier dette på denne siden:

The company promised the game's "physics-driven animations" will give players a skating experience so "unique" that "no two tricks will ever be the same."

Akkurat hvordan denne fysikken kombineres med motion capture aner jeg ikke, men jeg gleder meg uansett som en unge. :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Trur dette kan bli bra eg, ser iallefall artig ut. Eg er ein stor fan av Tony Hawk-spela og det er nok ikkje utenkeleg at eg kjem til å anskaffe meg dette på ein eller annan platform.

Håpar det blir litt vansklegare og har meir fokus på sjølve skateboardinga enn det TH-spela har vore i dei siste utgåvene. Det blir alt for lett når du kan ta ein combo med deg over heile brettet og få millionar på ein to tre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er egentlig litt spent på hva man skal gjøre i dette spillet, om de har planer om å legge inn noen story, eller hvilke mål man har å jobbe mot.

Spillet ser iallefall bra ut, og ser ut til å bli en behagelig motvekt til Tony Hawk-spillenes avsindige combos.

Lenke til kommentar
Eg er spent på korleis spelet vil fungere utan HUD, kan tenke meg at den vil bli litt av og på. Du kjører fritt rundt, finn eit "oppdrag" og får då ein HUD med nødvendig informasjon.

8420805[/snapback]

Ja, det blir det nok. Men jeg tror nok ikke det blir noen HUD når du faktisk spiller. Man er jo nesten nødt til å få en pop-up med info i blant :)

Lenke til kommentar
håper dette spillet blir skikkelig vanskelig.at det krever en god del trening til og få til de vanskeligste triksene, og ikke minst at oppdragene står i stil til spillet.

8421042[/snapback]

Enig, Tony Hawk-serien har dratt det litt for langt, spelet er blitt alt for lett og alt for ekstremt.

Lenke til kommentar
Enig, Tony Hawk-serien har dratt det litt for langt, spelet er blitt alt for lett og alt for ekstremt.

8421276[/snapback]

De har vel alltid satset på arcade (aka - moro) fremfor realisme. Håper de satser på full realisme her. De har ihvertfall satset stort på animasjoner, som er veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...